Cosmo Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Hoi, als ik in de partyserver wil bij officials vaagt die mij om in te loggen met een wachtwoord Maar dit is de eerste x dat ik samp op mijn pc heb.... en ook dat ik hem voor de eerste x speel ? Hoe kan die dan om een wachtwoord vragen ???? want wil er wel graag in >>> Door Azer: Moved naar SA:MP Help <<< Reageren
petrickiej Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) Als je het RCON password bedoelt, dan is er geen probleem! Dat is namelijk alleen voor de admins. Maar het klopt dat je op de partyserver kan registreren! Als je dat wilt doen typ je in de chatbox: /ns register [je wachtwoord] En als het registreren dan gelukt is kun je als je weer op de partyserver komt inloggen met: /ns login [je wachtwoord] Het is handig dat je dat doet want dan blijven je bijvoorbeeld je geldgegevens bewaard! Als ik iets fout heb uitgelegt verbetert iemand me maar P.S. De aanhalingstekens niet invullen he! Bewerkt: 11 november 2007 door petrickiej Reageren
Cosmo Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Het probleem is dat ik nog nooit op die server geweest ben En hij vroeg om /ns login password Terwijl ik de 1e keer er op kwam Heb nog niet met /ns register password geprobeerd maar ik vind het wel wat raar. Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Als ik naar de 'Partyserver' zou gaan, vraagt hij bij mij ook om de login, terwijl ik nog nóóit in die server ben geweest. Dat is gewoon een standaart tekst die verschijnt waardoor je als nieuweling weet dat je ook kan registreren of dat je als member word je herinnert word dat je kan inloggen Greetz Reageren
Cosmo Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Hoe moet ik dan erin komen ? want /ns register password dat doet die niet.. als ik een pw bedenk :S:S wat moet ik dan ? Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Typ /help en dan zou je de commands moeten krijgen in een lijst. Daar staat waarschijnlijk ook de registreer command bij Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.