TheRenz Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Elke keer als ik GTA SA MP speel krijg ik na eventjes spele een fouten rapport echt irritant , en bij GTA SA normaal ook Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Graag wat meer info is wel welkom, als je alleen dit meld kunnen wij niets voor je betekenen. Reageren
TheRenz Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Graag wat meer info is wel welkom, als je alleen dit meld kunnen wij niets voor je betekenen. Ik start GTA SA MP , Of gewoon SA en dan ga ik spele en dan na ong een paar minuten valt me gta sa scherm weg en loopt me computer even vast dan doe me computer het weer en krijg ik een Fouten Raport en kan ik alleen klikken , Annuleren Reageren
mathi Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 misschien zou een screenshot ons kunnen helpen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Met meer info bedoel ik ook: - sinds wanneer heb je dat probleem? (altijd al of sinds kort) - sinds kort? -> wat heb je veranderd aan het spel en/of de pc in de tussentijd? - meer specs van je pc zoals grafische kaart etc. Kortom geef alle informatie gelijk in 1x .. dan kunnen we je makkelijker helpen, 't gaat wat lastiger als ik eerst alle info uit je moet trekken. Reageren
TheRenz Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Met meer info bedoel ik ook:- sinds wanneer heb je dat probleem? (altijd al of sinds kort) - sinds kort? -> wat heb je veranderd aan het spel en/of de pc in de tussentijd? - meer specs van je pc zoals grafische kaart etc. Kortom geef alle informatie gelijk in 1x .. dan kunnen we je makkelijker helpen, 't gaat wat lastiger als ik eerst alle info uit je moet trekken. Ik heb dit probleem sinds kort Ik heb niks veranderd aan me pc of gta sa Waar kan ik die info vinde Reageren
mathi Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 bij start naar uitvoeren en dan typ je dxdiag, dan krijg je een overzicht van je specificaties en deze plaats je in je bericht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.