Jump to content

Met je gang rijden

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb wel eens een screenshot gezien dat je met je vriendin en gang kan rijden en dan als jou auto vol zit gat je vriendin met je gang in een andere auto zitte en achter jou aan rijde en schiete op politie en andere gangs , hoe kan dit ?

Bewerkt: door TheRenz
Geplaatst:
ik heb wel eens een screenshot gezien dat je met je vriendin en gang kan rijden en dan als jou auto vol zit gat je vriendin met je gang in een andere auto zitte en achter jou aan rijde en schiete op politie en andere gangs , hoe kan dit ?

Ik heb het zelf geprobeerd op de PS2 maar het werkte bij mij niet dus ik denk dat het of niet waar is of een mod is. :D

Geplaatst:

Je kan wel eerst gang members recruiten. Dan in een 4 persoonauto gaan zitten (2 gangmembers en je vriendin). Dan ergens heen rijden alleen naar mijn weten gebeurt het niet als je auto vol zit en je vriendin dan naar een andere auto gaat. Misschien kan dit met een mod. Ik heb hem niet kunnen vinden.

Als het wel kon lijkt me het niet zo fijn, straks rijd je vriendin ergens tegen aan en is ze dood.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb eens uitgeprobeerd gang members mee te nemen tijdens een date, eerst de gangmembers in de wagen, dan langs je vriendin en dan maar duimen. Maar de gangmembers stappen uit zodra je in de marker rijdt, dus als je gaat daten is het alleen mogelijk met je vriendin in de wagen te zitten, tenzij je mods gebruikt. Waarschijnlijk is hier ook sprake van. ;)

Edit:

Ik hoorde net van iemand dat die wel de gangmembers mee kon nemen, nu weet ik dus ook niet zeker wat het precies is. Bij mij gingen ze er in ieder geval beide keren uit (heb het 2 keer getest), dus als je dit wilt doen moet je het zelf maar even uittesten. ;)

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

Ik heb het net wel 10x uitgeprobeerd, met 1,2 of 3 gangmembers en met alle dates, en nooit bleven ze zitten. Is ook wel logisch, zou jij bij een date je vrienden erbij willen hebben? :puh:

Geplaatst:

Hahaha, je vrienden bij je date, dat staat niks :puh:

Maar ik weet een mod waarbij je in een wagen kan meerijden.

Bijvoorbeeld met je homies meerijden.

Dat is de Spaceeinsteins mod, die heb ik!

Kan je ook drive-by's doen terwijl de bestuurder in paniek is :schater:

Nadeel, je moet new game starten.

Maar ik kan je wel een paar savegames geven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...