Youp Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) Ik krijg wanneer ik bijvoorbeeld naar www.spele.nl ga, geen plaatjes meer te zien. Dit ziet er dan als volgt uit: Dit is alleen in FireFox!! Dit kreeg ik na het installeren van een Flash 7.0 of 8.0 ofzo waardoor ik Youtube-filmpjes kon kijken. Eerst kon ik dat niet, moest ik even dat gebeure downloaden, en kon ik het wel. Maar daardoor heb ik meteen ook nog een ander probleem gekregen: Als ik op zo'n afspeel-icoontje druk, doet ie het wel gewoon. Maar hij doet 't niet automatisch. Met het eerste plaatje kan ik de plaatjes ook niet activeren door erop te drukken. Moet ik misschien een nieuwere flash downloaden? Ik heb wel een aantal thema's/extensies maar ik denk niet dat het daar aan ligt ofwel? In ieder geval alvast bedankt! PS: Dit alles is nogmaal alleen in FF! Bewerkt: 11 november 2007 door Youp Reageren
gta-pilot Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Gebruik dan IE of herinstalleer Flashplayer Reageren
Galiorix Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Heb je al geprobeert het op te lossen door FF te herinstaleren? Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.