philip14 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 weet iemand nog een winkel waar ik Just Cause kan kopen voor de ps2? en dan bedoel ik een echte winkel en geen internet-winkel Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) weet iemand nog een winkel waar ik Just Cause kan kopen voor de ps2? en dan bedoel ik een echte winkel en geen internet-winkel misschien kan je zoeken op internet welke winkel. Misschien bij Media Markt. Daar hebben ze heel veel spul Bewerkt: 11 november 2007 door GTAGijsso Reageren
philip14 Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2007 weet iemand nog een winkel waar ik Just Cause kan kopen voor de ps2? en dan bedoel ik een echte winkel en geen internet-winkel misschien kan je zoeken op internet welke winkel. Misschien bij Media Markt. Daar hebben ze heel veel spul heb ik al gedaan maar niks gevonden Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Bij mediamarkt.nl staat helemaal niet bij welke games ze daar verkopen dus ik denk dat jij er heen moet om te kijken. Het enigste dat ik kon vinden was op bol.com voor €19.99 en die kun je in 1 dag binnen hebben. Klik >--HIER--< om te kijken maar je wilt niet van internet winkels kopen. Dan wordt het een groot probleem Reageren
philip14 Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Bij mediamarkt.nl staat helemaal niet bij welke games ze daar verkopen dus ik denk dat jij er heen moet om te kijken. Het enigste dat ik kon vinden was op bol.com voor €19.99 en die kun je in 1 dag binnen hebben. Klik >--HIER--< om te kijken maar je wilt niet van internet winkels kopen. Dan wordt het een groot probleem wil ik wel maar ik koop hem liever in een winkel maar als dat niet kan dan maar bol.com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.