dupree Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) Hallo gasten mijn spel loopt soms vast als ik met een auto een scherpe bocht aant maken ben. hoe komt dat? ik heb het op psp. Bewerkt: 11 november 2007 door dupree Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Misschien kun je wat duidelijker zijn? Heb je het op de psp of de ps2? Zitten er krassen op je cd? Dat kan liggen welke versie je hebt en of je veel krassen op je UMD hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Dat kan liggen welke versie je hebt en of je veel krassen op je UMD hebt Dit hoeft niet perse te liggen aan de versie van VCS of aan het UMD. Het is algemeen bekend dat de PSP minder krachtig is dan bijvoorbeeld de PS2. Een UMD heeft een beperkte ruimte om een spel op te slaan dan een PS2 CD. In VCS zitten veel van dit soort bugs. Als je bijvoorbeeld rijdt en alles moet nog laden, dan komt het door de beperkte grootte van de UMD. Soms kun je bijvoorbeeld ook door de muren van de Empire Buildings heen rijden. Ik heb daar ook weleens mee te maken, maar als je het vaker krijgt, dan zou ik maar eens kijken naar het UMD'tje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pasgal Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Het spel is gewoon te zwaar ik heb dit spel ook op de ps2 en hij loopt voortdurend vast bij en nee er zitten geen krassen op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Force Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Het spel is gewoon te zwaar ik heb dit spel ook op de ps2 en hij loopt voortdurend vast bij en nee er zitten geen krassen op Om te zeggen dat het spel te zwaar is, vind ik een beetje vreemd, want hier heeft rockstar echt wel over nagedacht, en dat is ook heus wel getest. Ik heb ook GTA vice city stories op de psp en het spel is nog geen enkele keer vastgelopen. Misschien moet je het probleem zoeken bij je playstation portable of playstation 2. Greetz, Black Force Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Bij mij hangt VCS toch regelmatig vast. Met regelmatig bedoel ik 1 keer per twee weken , als je het ±elke dag speelt. Dit komt omdat de psp het spel nog maar net aan kan. Soms dan wordt het de psp te veel. De psp zal minder snel vasthangen als je meer geheugen vrij hebt op je memoery stick. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Is het mischien een kopietje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dupree Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2007 zeker niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dupree Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) zeker niet.oh dubbel post sorry. kan iemand hem verwijderen Bewerkt: 12 november 2007 door dupree Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2007 Je kan UMD's helemaal niet kopiëren. En al zou het zo zijn dan zou hij niet vasthangen omdat het een kopietje zou zijn. Ook de legale versie hangt soms. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T-Designz Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2007 Dit probleem heb ik met elke GTA op de ps2 Error reading gta Sa ofzo staat er . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2007 Dat is dan omdat de CD van SA beschadigt is. Hier kan je wat aan doen. Namelijk dat je naar een goeie Game-Store gaat die CD's polijst. Ik heb dat ook weleens gedaan met een spel van me. Bij mij kostte het 7,50 per CD, maar dan gaan de krassen er ook écht uit he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.