Jump to content

Level Systeem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey :cya:

Er kunnen er veel wel penls met huizen en alles er op en eraan kennen?.....

Alleen je hebt een level systeem en als je hem zo download moet je voor level 2 8exp en bij sommige server's moet je voor level 2 2exp hebben en dat wil ook graag dus 2u spelen level 2 3u spelen level 3 wie kan me ermee helpen??

_O_

PM of post maar een Reactie

Greetz Venzio :cya:

Geplaatst:

Je zal ergens in het script de functie moeten vinden die de level van de player veranderd.

Dan zal je daar de waarden moeten veranderen.

Geplaatst:

Het is gelukt ik zal jullie even helpen

Voor degene die het niet weten maar het wel willen :dans:

in je map scriptfile's zoek je het bestandje pen01.cfg op heb je hem gevonde moet je de naam even veranderen in pen01.txt dan zoek je levelexp op gevonde?? dan zet je dit erin

levelexp 1 * Exp points * nextlevel Req to level up e.g.Level 2 takes 2 hours here, Level 3 ~ 3 hrs

Copy paste ofzo over die andere regel oke en nu moet je dit doen

Je klikt het weg en save het dan verander je de naam weer in pen01.cfg en dan doe je je samp-server.exe weg en weer aan zorg dat sa-mp uitstaat dan kan je connecte en dan moet hij het doen

Alsjeblieft !

Greetz Venzio :cya:^_^

Geplaatst:

Je kan een .cfg bestand ook gewoon met kladblok openen zonder de extentie te veranderen ;)

Maar zo heb ik het geleerd en ik heb gelezen dat het .txt MOET zijn anders werkte het niet ik weet niet of dat klopt

• 1 year later...
Geplaatst:
ik heb geen pen01 bestand hoe kom ik daaraan??

Kijk op het SA-MP forum, daar heeft PEN een eigen topic..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...