T-Designz Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) Ik ben niet al te goed met sigs maken hoor. Maar ik heb mijn best gedaan . Rate tips en comments plz. Bewerkt: 11 november 2007 door T-Designz Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Ziet er wel goed uit maar een beetje vaag 7/10 Niet de beste die ik heb gezien maar ook niet de slechtste Reageren
T-Designz Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Ziet er wel goed uit maar een beetje vaag 7/10 Niet de beste die ik heb gezien maar ook niet de slechtste Ty voor rate. Nog iemand ? Reageren
.Syfes Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Volgens mij heb je gradient map gebruikt en op overlay gezet ,dat geeft een te harde effect zet hem eens op normaal en verlaag de opacity .De onderkant van je render is te licht maak het wat donkerder om bij je geheel te passen . Wat ik heel mooi vindt is de font die is uiterst geslaagd. Ik zou ook een bepaalde effecten weglaten .Toch zeker bij de rechterkant om dat het niet overeenkomt met de andere kant Maar toch een mooi resultaat ^^ KUTGW !!! 6.5/10 Reageren
T-Designz Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Volgens mij heb je gradient map gebruikt en op overlay gezet ,dat geeft een te harde effect zet hem eens op normaal en verlaag de opacity .De onderkant van je render is te licht maak het wat donkerder om bij je geheel te passen .Wat ik heel mooi vindt is de font die is uiterst geslaagd. Ik zou ook een bepaalde effecten weglaten .Toch zeker bij de rechterkant om dat het niet overeenkomt met de andere kant Maar toch een mooi resultaat ^^ KUTGW !!! 6.5/10 ty Nog meer rates ?? Reageren
JeFoRcE Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Hey, Ik vind de font erg geslaagd, maar helaas vind ik de achtergrond niet helemaal passen bij je render. Ik vind ook dat die achtergrond een rare kleur geeft over de handen van je render. Probeer niet teveel licht te creeeren op meerdere plekken maar geconcentreerd over maximaal 2 plekken, want die 2 gele plekken aan de linker en rechterkant lichten het plaatje ook op. De flow zit er wel goed in, het plaatje loopt netjes mee met de kleuren. Succes verder, Jeforce Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.