Galiorix Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Ik ben weer begonnen met SA:MP scripting maar ik ben op een klein probleempje gestuit; ik wil dat mensen van een bepaald team in Area 51 kunnen komen, maar dan niet alleen met vliegtuigen maar ook met auto's etc. Maar dat kan niet want er zit een hek in de weg die niet script gebonden is en er dus altijd zit. Is er toch een manier om die weg te krijgen? Dan , als ie weg is , wil ik er weer eentje plaatsen (niet percee op die plaats) die open gaat voor verschillende groepen. Hoe te doen? Greetz Reageren
kevin software Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Ik ben weer begonnen met SA:MP scripting maar ik ben op een klein probleempje gestuit; ik wil dat mensen van een bepaald team in Area 51 kunnen komen, maar dan niet alleen met vliegtuigen maar ook met auto's etc.Maar dat kan niet want er zit een hek in de weg die niet script gebonden is en er dus altijd zit. Is er toch een manier om die weg te krijgen? Dan , als ie weg is , wil ik er weer eentje plaatsen (niet percee op die plaats) die open gaat voor verschillende groepen. Hoe te doen? Greetz Maak er eeb checkpoint voor die gate en als je er in bent dat je dan naar binnen bent. Reageren
Sandra Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Je kan geen hard-coded objecten verwijderden. Voor de teleports zou je zoals galiorix al zegt, checkpoints, of pickups of de IsPlayerInArea fuctie kunnen gebruiken. Als je wilt weten hoe je gates kunt maken en laten bewegen, moet je mijn tutorial "Objecten" eens doorlezen. Daarin staat dat uitgelegd . De link daarvan staat in mijn handtekening hieronder. Grtz San. Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2007 En hoe kan ik handig dat checkpoint maken? Greetz Reageren
Sandra Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) En hoe kan ik handig dat checkpoint maken?Greetz Als dat het enige checkpoint van de server is: public OnPlayerConnect(playerid) { SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, grootte); return 1; } Als je meerdere checkpoints in je server wilt, zal je ze moeten 'streamen' maar dat is lastig. Misschien maak ik nog wel een mini-tutorial hoe je checkpointen moet streamen. Bewerkt: 11 november 2007 door Sandra18[NL] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.