Ewoud Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 De opzet zelf vind ik leuk, maar die bel spelltjes en die bouw opdrachten mogen me geschoten worden. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Opzich vind ik het altijd wel leuk om te zien, als Domino Day toevallig op een avond valt waarop ik niks te doen heb en thuis zit of samen met iemand anders tv aan het kijken ben. Al die bouwwerken, al die duizenden steentjes... ik heb daar echt bewondering voor, dat al die mensen zo geconcentreerd bezig zijn geweest om die allemaal op te zetten (alhoewel een vogeltje daarvoor doodschieten belachelijk is). Maar anderzijds vind ik het ook weer een kansloos project: ieder jaar weer wordt het record verbroken, en het jaar daarop moeten er weer véél meer steentjes omvallen, wil je het record verbreken. Dat schiet toch niet op zo? Doe zoiets om de 5 jaar dan, of zo. Die ene keer dat het niet verbroken werd was ook het leukste Maar eigenlijk zouden ze ook moeten doen dat er maar maximaal zoveel stenen meer gezet mogen worden dan het jaar ervoor. Bedoel zet er een nieuw deel neer en het is bijna zeker dat het record verbroken wordt. Het is ook geen echt moeilijk record. Het is natuurlijk wel een pest werk om alles neer te zetten. Ik zie mijzelf dat ook niet doen als onhandige kluns Reageren
Proximitus Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Opzich vind ik het altijd wel leuk om te zien, als Domino Day toevallig op een avond valt waarop ik niks te doen heb en thuis zit of samen met iemand anders tv aan het kijken ben. Al die bouwwerken, al die duizenden steentjes... ik heb daar echt bewondering voor, dat al die mensen zo geconcentreerd bezig zijn geweest om die allemaal op te zetten (alhoewel een vogeltje daarvoor doodschieten belachelijk is). Maar anderzijds vind ik het ook weer een kansloos project: ieder jaar weer wordt het record verbroken, en het jaar daarop moeten er weer véél meer steentjes omvallen, wil je het record verbreken. Dat schiet toch niet op zo? Doe zoiets om de 5 jaar dan, of zo. Die ene keer dat het niet verbroken werd was ook het leukste Maar eigenlijk zouden ze ook moeten doen dat er maar maximaal zoveel stenen meer gezet mogen worden dan het jaar ervoor. Bedoel zet er een nieuw deel neer en het is bijna zeker dat het record verbroken wordt. Het is ook geen echt moeilijk record. Het is natuurlijk wel een pest werk om alles neer te zetten. Ik zie mijzelf dat ook niet doen als onhandige kluns Ja, het lijkt me echt vreselijk werk om dit dingen allemaal neer te zetten.. Ik ben al niet goed met kaartenhuizen, laat staan die domino stenen Ook die vervelende trekjes van mij kunnen ervoor zorgen dat er 1000 stenen omgaan Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Jah ik ga denk ik ook wel kijken. Ziet er altijd wel grappig uit, al die figuren.Alleen jammer dat je 300x zo'n ubersimpel belspelletje krijgt met die dominostenen... Heb t niet zo op belspellen Gelukkig mogen de belspellen niet meer sinds deze maand... Maar ontopic. Ik heb het meestal wel een beetje op de achtergrond aanstaan. Maar ik ga er niet voor zitten ofzo. Het leukste is eigenlijk als het record niet verbeterd wordt. Ben je al die maanden helemaal voor niks bezig geweest Volgens mij was het zo dat ze ten eerste niet verboden waren, en ten tweede alleen op RTL4 van de buis waren gehaald... En aangezien SBS6 tradititegetrouw Domino Day 2007 uitzend, vrees ik dat er ook dit keer weer belspeleltjes zijn. Hopelijk heb ik het verkeerd... Domino Day vind ik eigenlijk altijd wel leuk om te kijken, vooral als er zo'n groot veld valt... Reageren
Dastard Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ik kijk er altijd naar ook zal ik weer kijken Reageren
Michiel23 Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ik kijk meestal wel. Wanneer het uitkomt, ik blijf er niet voor thuis. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 ik zelf persoonlijk vind het wel leuk en me ouders ook wel dus dat word weer zon heerlijk vader-moeder-zoon anvondje . maar ik moet schieten tot half 9 en dan kom ik naar huis maar zal wel op tijd zijn want dat stomme spelletje met die domiostenen komt dusja Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 ik ga zeker kijken, ik vind het altijd prachtig om te zien wat ze maken van doodsimpele dominosteentjes. Maar het begint al een uur van tevoren ofzo voordat de eerste steen valt. Dat is wel stom Reageren
JasonStatham Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 hopelijk weer veel nieuwe dingen ik kijk ieder jaar duss... Reageren
Ruwie Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ik ga zeker kijken Ik vind het ongeloofelijk dat Nederland elk jaar weer het wereldrecord haalt.. Ik heb ook echt respect voor de bouwers, ikzelf zou het nooit volhouden. Alleen ik HAAT die belspelletjes!!! Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 ik zelf persoonlijk vind het wel leuk en me ouders ook wel dus dat word weer zon heerlijk vader-moeder-zoon anvondje .maar ik moet schieten tot half 9 en dan kom ik naar huis maar zal wel op tijd zijn want dat stomme spelletje met die domiostenen komt dusja Het begint normaal altijd om half 10 of 10 uur hoor Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 ik zelf persoonlijk vind het wel leuk en me ouders ook wel dus dat word weer zon heerlijk vader-moeder-zoon anvondje .maar ik moet schieten tot half 9 en dan kom ik naar huis maar zal wel op tijd zijn want dat stomme spelletje met die domiostenen komt dusja Het begint normaal altijd om half 10 of 10 uur hoor vorig jaar 9 uur volgens mij Reageren
Flitskikker Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ik ga dit jaar zeker kijken, net zoals de jaren hiervoor. Het is wel spannend steeds bij die Builders Challenges (of hoe je het ook noemt ). Alleen die belspelletjes...tja...zoek een leven . Mvg, Flitskikker Reageren
Dizzee Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Of er al dan niet een record gevestigd wordt, boeit me niet zo. Het gaat mij vooral om de prachtige creaties die er gemaakt worden dus ik ga zeker kijken! Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Of er al dan niet een record gevestigd wordt, boeit me niet zo. Het gaat mij vooral om de prachtige creaties die er gemaakt worden dus ik ga zeker kijken! dat boeit volgens mij niemand. alleen die creaties worden ook saai de calance maakt het leuk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.