Mister.X Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Wat ik tot nu toe heb gezien is echt slecht! Ze gaan het niet reden Reageren
Rullez Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 (bewerkt) De laatste challenge moeten ze sowieso halen. Doen ze dit niet. Dan hebben ze definitief al verloren. EDIT: Lol die bal houd de stenen tegen. EDIT2: Het totaal is 3671465 Dus dat is niet genoeg. Bewerkt: 16 november 2007 door Rullez Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Ik heb het gekeken (tenminste: als ik het kon opbrengen tijdens die vele momenten met die mevrouw en haar domme domino-prijzen ) maar het ging inderdaad niet goed. Er bleven zoveel stenen staan dat ze het zelfs met die laatste challenge niet hadden gered. Gelukkig heb ik nu wel voor het eerst in mijn leven het gevoel dat er een programma van SBS6 eerlijk is verlopen Reageren
2fast{0} Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Ik heb het gekeken (tenminste: als ik het kon opbrengen tijdens die vele momenten met die mevrouw en haar domme domino-prijzen ) maar het ging inderdaad niet goed. Er bleven zoveel stenen staan dat ze het zelfs met die laatste challenge niet hadden gered. Gelukkig heb ik nu wel voor het eerst in mijn leven het gevoel dat er een programma van SBS6 eerlijk is verlopen Ik heb het einde alleen even gezien ( het huilende deel ). En sheep, je hebt helemaal gelijk. Reageren
Ruwie Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Ik vond dat ze gewoon veelste veel risico's namen!! Eigen schuld dus.. maar ik vind het wel zielig voor de bouwers die hier al 10 maanden vooraf aan de voorbereidingen begonnen zijn!! Al dat werk voor niks.... Reageren
Mirrrr Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Ik heb het gekeken (tenminste: als ik het kon opbrengen tijdens die vele momenten met die mevrouw en haar domme domino-prijzen ) maar het ging inderdaad niet goed. Er bleven zoveel stenen staan dat ze het zelfs met die laatste challenge niet hadden gered. Gelukkig heb ik nu wel voor het eerst in mijn leven het gevoel dat er een programma van SBS6 eerlijk is verlopen Ik heb me dood gelachen echt waar. Elk jaar hoop ik er weer op dat het niet lukt en eindelijk lukt het weer eens niet Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Was het dan DD 2007 ? Wanneer ? Tom Reageren
Mirrrr Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Was het dan DD 2007 ? Wanneer ?Tom Nou rond half 9 op vrijdag Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Nou heb ik dat gemist Kijk altijd graag naar die steentjes , lkkr veel nutteloos werk dat mislukt. Tom Reageren
Mister.X Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Ik heb het gekeken (tenminste: als ik het kon opbrengen tijdens die vele momenten met die mevrouw en haar domme domino-prijzen ) maar het ging inderdaad niet goed. Er bleven zoveel stenen staan dat ze het zelfs met die laatste challenge niet hadden gered. Gelukkig heb ik nu wel voor het eerst in mijn leven het gevoel dat er een programma van SBS6 eerlijk is verlopen Ik heb me dood gelachen echt waar. Elk jaar hoop ik er weer op dat het niet lukt en eindelijk lukt het weer eens niet Jij ook al! Haha. Ik wist dat het niet ging lukken. Ze moeten die challenge eruit halen. Dan kunnen ze misschien nog winnen! Reageren
Proximitus Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Ja die challenges slaan echt helemaal nergens op :S Laat ze liever een paar mooie velden erbij maken. een jaar of 6/7 geleden, toen was het nog mooi, met de aorta, en die stomme pendels voor pauzes (ik vraag me iedere keer af hoe ze het zo precies uitmikken dat hij het steentje precies aan de goede kant raakt..) Reageren
Rivel Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Ik ben het nu aan het zien, maar soms is het nogal saai. Ik kijk ernaar maar inet altijd alles, vond de opening dit jaar maar magertjes, wel een mooie steen ofzo, maar andere jaren was het leuker. Reageren
Donwell Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 (bewerkt) Dit jaar geen record gebroken, was gewoon flut. Enorm vaak bleef iets staan, jammer dat je de bouwwerken niet zag. Maar wát is omgevallen, zag er echt prachtig uit. Challenges mislukken, en daar gaat weer een veld van 100.000 steentjes dat niet omvalt. Lekker makkelijk dan om het record te verbreken, ze kunnen weten dat het niet altijd goed gaat en dan krijg je dit. Ook met die bal die naar beneden rolt, je kunt met gemak nagaan dat die bal veel sneller is dan een paar van die steentjes. Edit: Trouwens, hebben jullie die dominosteentjes nog gezien (belspel)? Ik niet, het gaat zó enorm snel. En dan van die moeilijke opgaven. Bewerkt: 17 november 2007 door Donwell Reageren
M4X Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Ik heb heel even gekeken, en ik vond er weinig aan. Zowat alles bleef staan, en dan ook nog al die reclameblokken erdoorheen en het interessante commentaar van Hans kraay junior of hoe die vent ook heet. Soms was het een mooi gezicht als er eens wat goed ging, maar daar bleef het ook bij. Maargoed het is aan de andere kant ook wel weer grappig als er niks omgaat Reageren
Ewoud Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Dit jaar heb ik niet gekeken. Mede door die stomme challenges die ze er door gooien. Ik wil gewoon alle velden zien vallen en niet afhankelijk zijn om te zien hoe goed die bouwers nu wel kunnen bouwen, want ik weet al dat ze goed kunnen bouwen! Het erge is dat ze na het mislukken niet laten zien hoe het veld er omgevallen uitzag. Erg jammer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.