Rullez Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Dit jaar heb ik niet gekeken. Mede door die stomme challenges die ze er door gooien. Ik wil gewoon alle velden zien vallen en niet afhankelijk zijn om te zien hoe goed die bouwers nu wel kunnen bouwen, want ik weet al dat ze goed kunnen bouwen!Het erge is dat ze na het mislukken niet laten zien hoe het veld er omgevallen uitzag. Erg jammer. Meestal zeggen ze dat er gewoon bij hoe het eruit had moeten zien. Sowieso zullen er vast wel ergens Project Tekeningen op het internet rond slingeren. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 erg jammer , maar ze hadden ook wel veel risico genomen , dit jaar dus niet misschien volgend jaar weer ! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Jammer dat het record niet is gehaald en dat sommige dominostenen bleven staan.. Maar toch waren het weer mooie figuren die er tevoorschijn kwamen! Reageren
Ruwie Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Het huidige record staat toch nog op Nederlandse naam Over 2 maandjes gaan ze weer beginnen, ik hoop dat ze dan minder risico's gaan nemen. Maarja.. met die risico's zit wel iedereen tot het laatste moment aan de buis gekluisterd. Dus dat is wel weer goed voor de kijkcijfers. Reageren
tjoef Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Bij Kanaaltwee in België stopte de uitzending ineens . Nog voor de vierde bouwerschallenge was het reclame en toen begon Tragger Hippy ineens . Of heb ik iets gemist? Blijkbaar hgebben ze het niet gehaald . Eindelijk ens een mislukking . Jammer dat ik niet alle velden heb kunnen zien door die stomme bouwerschallenge Ik vraag me af hoe ze eigenlijk dominosteentjes onder water laten vallen!!! Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Jammer dat bij het (eenaarlaatste?) ding met die bal mislukte die was erg mooi gemaakt. ook jammer van doe nachtmerrie dinges Reageren
Flitskikker Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Ik heb het opgenomen en net dus gezien. Jammer dat ze het niet gezien hebben. Van de 4 uur was 1 uur maar echt dominoday. Voor de rest alleen maar belspellen, maar dat kon ik doorspoelen . Ze hebben het helaas niet gehaald, dat kwam vast door de vele risico's en omdat ze de "aorta" (de continuë domino baan) hadden weggelaten. Volgend jaar beter! Goed nieuws: Dit was een van de laatste belspellen op SBS, want zij gaan ook stoppen. (Bron: Q-Music Nieuws & Fok.nl) Mvg, Flitskikker Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Ik heb het opgenomen en net dus gezien. Jammer dat ze het niet gezien hebben.Van de 4 uur was 1 uur maar echt dominoday. Voor de rest alleen maar belspellen, maar dat kon ik doorspoelen . Ze hebben het helaas niet gehaald, dat kwam vast door de vele risico's en omdat ze de "aorta" (de continuë domino baan) hadden weggelaten. Volgend jaar beter! Goed nieuws: Dit was een van de laatste belspellen op SBS, want zij gaan ook stoppen. (Bron: Q-Music Nieuws & Fok.nl) Mvg, Flitskikker ja stond ook in de krant dat ze gingen stoppen, maar dat haddden ze beter vrijdag kunnen doen maar het is inderdaad jammer dat ze het niet gehaald ookal was het wel grappig soms dat ze jankten maar dat terzijde volgend jaar beter zou ik zeggen Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 (bewerkt) Ik heb hem jammer genoeg gedeeltelijk kunnen zien maar komt er nog een herhaling op? Want dan ga ik die kijken. Ik kan niet wachten tot ze stoppen Bewerkt: 18 november 2007 door -->nick<-- Reageren
JasonStatham Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Ik heb hem jammer genoeg gedeeltelijk kunnen zien maar komt er nog een herhaling op? Want dan ga ik die kijken. Ik kan niet wachten tot ze stoppen volgens mij vanavond maar weet het niet zeker en dan denk ik dat ze niet alles zullen uitzenden die moet ik ook zien namelijk Reageren
TomHagen Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Die mensen hebben 30 dagen gebouwt en achteraf helemaal voor niks Fantastisch toch, ik snap überhaupt niet waarom je bouwer wil worden... Reageren
K.O. Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Jeuj Eindelijk eens géén nieuw record! Dit houdt de spanning er tenminste een beetje in, het begon namelijk nogal voorspelbaar te worden. En ze hebben ook nog steeds zo'n vreselijk belspelmens die de helft van de zendtijd in beeld is Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 nu ga ik heel hard huilen Best wel lullig sta je gewoon uren op 1 veld te bouwen, valt het niet om Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.