Jump to content

Kempi Design

Recommended Posts

Geplaatst:
Check m'n nieuwe Kempi design, hier is het orgineel:

Kempi%2003_DSC2915_500px.jpg

En hier is de mijne:

kempicoverkv3.png

Wat vinden jullie d'r van? :)

Mooi !

Je krijgt een 9.0 van mij.

Hoe kom je aan die foto ?

Geplaatst:

Hey,

Ik vind hem erg leuk gemaakt, het klopt gewoon helemaal :D, alleen waar is die Tattoo gebleven op zijn voorhoofd ;) ? De tekst past er misschien wel bij maar het is niet echt leesbaar.

succes verder,

Jeforce

Geplaatst:
Hey,

Ik vind hem erg leuk gemaakt, het klopt gewoon helemaal :D, alleen waar is die Tattoo gebleven op zijn voorhoofd ;) ? De tekst past er misschien wel bij maar het is niet echt leesbaar.

succes verder,

Jeforce

De tattoo op z'n voorhoofd heb ik weg gehaald want die stond niet echt mooi omdat er maar een paar kleuren zijn gebruikt en het niet echt een gedetailleerd/wild design is.

Geplaatst:
Hey,

succes verder,

Jeforce

De tattoo op z'n voorhoofd heb ik weg gehaald want die stond niet echt mooi omdat er maar een paar kleuren zijn gebruikt en het niet echt een gedetailleerd/wild design is.

oke dan snap ik het :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...