DaddyPimp Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Check m'n nieuwe Kempi design, hier is het orgineel: En hier is de mijne: Wat vinden jullie d'r van? Reageren
T-Designz Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Check m'n nieuwe Kempi design, hier is het orgineel: En hier is de mijne: Wat vinden jullie d'r van? Mooi ! Je krijgt een 9.0 van mij. Hoe kom je aan die foto ? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Thx voor feed mensen En over die foto's, hoe zal'k het zeggen.. Beroepsgeheim? Reageren
JeFoRcE Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Hey, Ik vind hem erg leuk gemaakt, het klopt gewoon helemaal , alleen waar is die Tattoo gebleven op zijn voorhoofd ? De tekst past er misschien wel bij maar het is niet echt leesbaar. succes verder, Jeforce Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Hey,Ik vind hem erg leuk gemaakt, het klopt gewoon helemaal , alleen waar is die Tattoo gebleven op zijn voorhoofd ? De tekst past er misschien wel bij maar het is niet echt leesbaar. succes verder, Jeforce De tattoo op z'n voorhoofd heb ik weg gehaald want die stond niet echt mooi omdat er maar een paar kleuren zijn gebruikt en het niet echt een gedetailleerd/wild design is. Reageren
JeFoRcE Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Hey,Ik vind hem erg leuk gemaakt, het klopt gewoon helemaal , alleen waar is die Tattoo gebleven op zijn voorhoofd ? De tekst past er misschien wel bij maar het is niet echt leesbaar. succes verder, Jeforce De tattoo op z'n voorhoofd heb ik weg gehaald want die stond niet echt mooi omdat er maar een paar kleuren zijn gebruikt en het niet echt een gedetailleerd/wild design is. oke dan snap ik het Reageren
Kyl-El Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 haha heel erg vet een 9,5 geef um lobi jwz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.