DarthPineapple Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Hoe kun je eigenlijk met een vliegtuig, al taxiënd over de weg bochten maken? Ik kan aleen maar rechtdoor rijden, en dat is lastig om op te stijgen. Wat is hier de knop voor (hoe heet ie in de controls) ? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Met Q en E kun je sturen over de grond. Dit kan ook in de lucht Reageren
game~skater Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 dan heb je voor de ps2 met R2 en L2 Reageren
Visser23 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) Eerst ga je staan op een recht stuk (met een hydra moet je eerst numpad 8 ingedrukt houden ong 5 seconden tot de stuwraketten omhoog staan. Je gaat vaart maken en drukt op pijltje omlaag (pijltje omlaag = omhoog en paaltje omhoog is omlaag.) Nu moet je als het kan de wielen inklappen. Dit kan met de toets 2. Dan vlieg je eindelijk. Met pijltje toetsen links en rechts kan je sturen, alleen om mooie rechte bochten te maken kan je voor links op de Q drukken en voor rechts op de E. Als je weer wil landen moet je eerst wielen weer uitklappen met de toets 2. Extra: Met een hydra kan je ook raketafleiders afschieten met Left Mouse Button en raketten afvuren met Ctrl Edit: ik dacht, ik geef gelijk alle info maar Bewerkt: 11 november 2007 door visser23 Reageren
DarthPineapple Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ok bedankt dus eigenlijk gewoon de knoppen van de drive-by's in auto's en motors. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ok bedankt dus eigenlijk gewoon de knoppen van de drive-by's in auto's en motors. ja aleen op de ps2 moet je rekening houden want je moet met R2 en L2 sturen maar ook met de joystick Reageren
DarthPineapple Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Mara ik heb het op de PC, was het vergeten te zeggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.