leroy-1991 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 San andreas werkt neijt! hij start gwn helemaal op en als ik op start druk loopt hij vast:S:S zou iemand mij met dit probleem kunnen helpen Heb windows vista Celeron M 1,87 GHZ 512 mb werkgeheugen ik hoor ut ng wel alvast bedankt MVG leroy Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Om te beginnen moet je even op de site van de fabrikant van jou grafische kaart de laatste update binnenhalen, je kan ook Vista zelf laten zoeken maar dan vind je niet altijd de nieuwste drivers. Je moet met Vista GTA:SA starten met Administrator rechten, dit doe je als volgt: rechtermuisknop op je SA-snelkoppeling > eigenschappen 3de tabblad: Compatibiliteit > Bevoegdheidsniveau die moet je aanvinken, naast dat vakje staat: Dit programma als Administrator uitvoeren Als je aanverwante programma's zoals SAMA of een CarSpawner gebruikt moet je die op dezelde manier instellen, anders werken ze niet samen met SA. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.