Donald F. Duck Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) Ik heb net mijn eerste zelfgemaakte sig afgemaakt. Verwacht er niet veel van, het is mijn eerste sig. Hints en tips zijn altijd welkom. Edit: Aanpassingen in de sig zijn niet mogelijk, want bij het maken ben ik vergeten de .psd op te slaan... Bewerkt: 14 november 2007 door Donald F. Duck Reageren
T-Designz Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) Hmm ik vind hem niet zo mooi... Probeer tuts te volgen. Volgensmij heb je ook tuts voor paint (een paar) 4.0 Bewerkt: 18 november 2007 door T-Designz Reageren
JeFoRcE Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Hey, Het is erg moeilijk om zoiets er goed uit te laten komen, de enige echt tips die ik je daarbij kan geven is om je achtergrond nauwer te laten betrekken met Donald Duck hierdoor lijkt het meer 1 en komt het vertrouwlijker over succes verder, Jeforce Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.