Jump to content

Groot probleem met Skate

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit bij een missie bij skate en hij lukt mij maar niet. Een challenge met ene P-Rod: Nollie 360 Flip into grind + ride the hubba. Ik weet wel wat ik moet dan maar dan doet hij telkens een andere truck. Kan iemand mij dit uitleggen?

Geplaatst: (bewerkt)

dus het is de bedoeling voor een nollie 360flip to grind de hubba idd moeilijk maar mogelijk wacht maar later in het spel.

wat je beter doet is eerst de nolie 360 flip goed door te oefenen als je niet weet hoe het moet

druk je op SELECT en ga je naar trickbook oefen zeker die trick goed doet je hem bij wijze van spreken

met ogen dicht kan. tot je hem ook goed kund en dan doe je die challenge

blijven proberen echt blijven proberen ik had er ook moeite mee.

inmiddels de game uit en het verhaal is te afwezig :7

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

Ik moet dus andere sponsers nemen zodat ik meer missies heb? Ik heb nu sponsors voor mijn board en wielen. Er zijn er nog geen beschikbaar voor schoenen en trucks. Kan ik bv voor de wielen ook meerdere (alle) sponsers hebben enzoja hoe doe ik dit?

Geplaatst:

ik snap niet wat je bedoeld maar als je een wielsponser verdiend

moet je naar je shop sponser gaan en dan kun je kiezen van welk merk je wilt

zelfde bij board,trucks,shoes.

btw:normaal iets verder van het verhaal krijg je een ander shopsponser de slappys genaamd

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...