T-Designz Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Kan ik videoclips op ipod nano zetten ? Of raad iemand mij aan om het niet te doen ? =P Reageren
LBG Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Volgens mij kan je daar geen video's mee afspelen. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Met de nieuwe iPod Nano kan je wél filmpjes afspelen. Volgens mij is dat een kwestie van kopieren en plakken Reageren
Mister.X Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Kan ik videoclips op ipod nano zetten ?Of raad iemand mij aan om het niet te doen ? =P Het is gewoon veilig. Je kunt het doen met de nieuwe Ipod Nano (dus niet die lange maar die breede) Volgens mij kan je daar geen video's mee afspelen. Waarom niet? Het lukt wel maar alleen die nieuwe. Het heeft zelfs een mooi beeld ook! Reageren
T-Designz Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Kan ik videoclips op ipod nano zetten ?Of raad iemand mij aan om het niet te doen ? =P Het is gewoon veilig. Je kunt het doen met de nieuwe Ipod Nano (dus niet die lange maar die breede) Volgens mij kan je daar geen video's mee afspelen. Waarom niet? Het lukt wel maar alleen die nieuwe. Het heeft zelfs een mooi beeld ook! Wat jij bedoelt is volgensmij geen ipod nano maar ipod video. Maar ik heb een 4gp i pod nano Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Kan ik videoclips op ipod nano zetten ?Of raad iemand mij aan om het niet te doen ? =P Het is gewoon veilig. Je kunt het doen met de nieuwe Ipod Nano (dus niet die lange maar die breede) Volgens mij kan je daar geen video's mee afspelen. Waarom niet? Het lukt wel maar alleen die nieuwe. Het heeft zelfs een mooi beeld ook! Wat jij bedoelt is volgensmij geen ipod nano maar ipod video. Maar ik heb een 4gp i pod nano Dit hier is toch écht de nieuwe Ipod Nano. Alleen is het geen Nano meer in die vorm Reageren
T-Designz Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Kan ik videoclips op ipod nano zetten ?Of raad iemand mij aan om het niet te doen ? =P Het is gewoon veilig. Je kunt het doen met de nieuwe Ipod Nano (dus niet die lange maar die breede) Volgens mij kan je daar geen video's mee afspelen. Waarom niet? Het lukt wel maar alleen die nieuwe. Het heeft zelfs een mooi beeld ook! Wat jij bedoelt is volgensmij geen ipod nano maar ipod video. Maar ik heb een 4gp i pod nano Dit hier is toch écht de nieuwe Ipod Nano. Alleen is het geen Nano meer in die vorm Ow =( Die bestond volgensmij nog niet toen ik mijn i pod kocht. Maar kan het ook op mijn nano ? Reageren
Advancegta Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Dat kan zeker met Ipod Linux: Op een iPod is ook het besturingssysteem Linux te draaien. IPodLinux draait momenteel redelijk stabiel op eerste tot vijfde generatie iPods, maar op de tweede en derde generatie iPod nano niet vanwege versleutelde firmware. Waarschijnlijk zal iPodLinux ook niet draaien op nieuwe iPods. Door iPod-Linux is het onder meer mogelijk om computerspellen te draaien, bijvoorbeeld Doom, en videobestanden af te spelen op de iPod nano en zelfs op de eerste generatie iPods in zwart-wit. Met iPodLinux kan ook de complete Wikipedia op een iPod worden geplaatst en geraadpleegd. Het nadeel van iPod Linux is dat de fabrieksgarantie van Apple wel verloren gaat, wanneer dit wordt aangetroffen op een iPod na een schadeclaim. Moet je wel een 1ste generatie ipod nano hebben. Reageren
T-Designz Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Dat kan zeker met Ipod Linux: Op een iPod is ook het besturingssysteem Linux te draaien. IPodLinux draait momenteel redelijk stabiel op eerste tot vijfde generatie iPods, maar op de tweede en derde generatie iPod nano niet vanwege versleutelde firmware. Waarschijnlijk zal iPodLinux ook niet draaien op nieuwe iPods. Door iPod-Linux is het onder meer mogelijk om computerspellen te draaien, bijvoorbeeld Doom, en videobestanden af te spelen op de iPod nano en zelfs op de eerste generatie iPods in zwart-wit. Met iPodLinux kan ook de complete Wikipedia op een iPod worden geplaatst en geraadpleegd. Het nadeel van iPod Linux is dat de fabrieksgarantie van Apple wel verloren gaat, wanneer dit wordt aangetroffen op een iPod na een schadeclaim.Moet je wel een 1ste generatie ipod nano hebben. Nah dankje er zit dus een risico op en ik kan hem niet ruilen =(. Maar thanks anyway Reageren
Sdajafol Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Een vriend van mij heeft ook nog een 'oudere' iPod Nano, en daarop kan je gewoon filmpjes zetten. Het hoort niet te kunnen, maar da's een ander verhaal Gewoon in iTunes bij de instellingen zetten dat je geen Nano hebt maar een iPod Video, dan werkt het Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 (bewerkt) Maar is het wel fijn met een ''normale'' iPod Nano met die kleine scherm? Daar twijfel ik wel over, want filmpjes kijken op zo'n kleine scherm lijkt me niet echt fijn Bewerkt: 14 november 2007 door Steel Dogg Reageren
T-Designz Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Maar is het wel fijn met een ''normale'' iPod Nano met die kleine scherm? Daar twijfel ik wel over, want filmpjes kijken op zo'n kleine scherm lijkt me niet echt fijn Het valt wel mee Je raakt er aan gewend. Want met de foto's denk je eerst ook van : zo klein maar daarna raak je er aan gewend Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.