TomHagen Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 (bewerkt) Ik stem gewoon helemaal niet. T is toch elk jaar hetzelfde. Wedden dat Bohemian Rhapsody en Boudewijn de Groot in de top 10 komen? voor de verandering.. Als ik moest stemmen zou ik denk ik voor Iron Maiden of Slayer ofzo gaan. Weining kans alleen dat die hoog komen in die top2000 Haha, ja daar heb ik ook last van. Zelfs the Killers en Arctic Monkeys zijn te ruig Maar de top 50 is zeg maar best afgezaagd ja, daarvoor is het wel goed vindt ik. @hieronder: ken ik niet? Wie staat daar op nummer 1? Bewerkt: 20 november 2007 door SoaDT0M Reageren
Mirrrr Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 (bewerkt) Ik stem gewoon helemaal niet. T is toch elk jaar hetzelfde. Wedden dat Bohemian Rhapsody en Boudewijn de Groot in de top 10 komen? voor de verandering.. Als ik moest stemmen zou ik denk ik voor Iron Maiden of Slayer ofzo gaan. Weining kans alleen dat die hoog komen in die top2000 Haha, ja daar heb ik ook last van. Zelfs the Killers en Arctic Monkeys zijn te ruig Maar de top 50 is zeg maar best afgezaagd ja, daarvoor is het wel goed vindt ik. Ik stem ook altijd op de top 1000 van Veronica. Die vind ik 100 keer beter dan die van Radio 2 @hierboven ook meestal Bohemian Rhapsody maar daar kan ik wel wel mee leven hoor. Ook al is dat niet mijn favoriete nummer van Queen. Ik vind Killer Queen 100 keer beter eigenlijk Bewerkt: 21 november 2007 door Mirrrr Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Haha, ja daar heb ik ook last van. Zelfs the Killers en Arctic Monkeys zijn te ruig Maar de top 50 is zeg maar best afgezaagd ja, daarvoor is het wel goed vindt ik. Dat komt omdat het meer een lijst is voor ouwe lullen als ik die niet van die ruige muziek houden. Het is ook een 'blanke mannen-lijst'.. de eerste neger vind je pas op #113 (Bob Marley). Maar er staat ook gewoon erg veel troep in. De lijst der lijsten blijft voor mij toch de The RS 500 Greatest Songs of All Time. En hun album-top 500 is het beste handboek wat je kunt vinden. Reageren
TomHagen Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 De top rock honderd van MTV is goed. Zie bijlage. Alleen daar kan je niet op stemmen Reageren
Sandra Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 1. November Rain - Guns 'n Roses 2. I want it all - Queen 3. Ohne Dich - Rammstein 4. Invisible Touch - Phil Collins 5. Cats in the Cradle - Guns 'n Roses 6. Bohemian Rhapsody - Queen 7. Afica - Toto 8. Jump - Van Halen 9. Another Brick in the Wall - KoRn 10. Welcome to the Black Parade - My Chemical Romance Reageren
Preddy Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Damn er mist wel heel wat in die database, maar ik ben wel tot een leuk lijstje gekomen: Dire Straits - Money for nothing (1985) Metallica - One (1994) Guns n' Roses - Paradise city (1989) Status Quo - Whatever you want (1979) Led Zeppelin - Immigrant song (1971) R.E.M. - Losing my religion (1991) Free - All right now (1970) Cranberries - Zombie (1994) AC/DC - Whole lotta Rosie (1978) Metallica - Nothing else matters (1992) Uw eigen keuze Joe Satriani - Surfing with the Alien Maar mijn top zoveel is eigenlijk ook al geweest, de Arrow Rock 500. Dat is 90% goede muziek in plaats van de 10% in deze top2000 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.