hipjoey Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) Hallo ik ben joey En ik heb wel wat mods gedownload maar ik weet niet hoe je ze moet invoeren bijvoorbeeld een bmw gedownload hoe moet ik deze in het spel krojgen kunnen jullie me helpem Alvast bedankt joey Bewerkt: 12 november 2007 door Joriz e-mail adres verwijderd. Reacties gewoon op dit forum zodat de rest het ook kan lezen ~~Joriz Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 En ik heb wel wat mods gedownload maar ik weet niet hoe je ze moet invoerenbijvoorbeeld een bmw gedownload hoe moet ik deze in het spel krojgen kunnen jullie me helpem Hey, hipjoey! Welkom op het forum! Mods raad ik je aan te installeren met de IMG Tool. Een zeer gemakkelijk programma om snel en zonder fouten mods in het spel te krijgen. Een uitgebreide uitleg over het gebruik van de IMG Tool vind je in deze tutorial. Tevens is het raadzaam de readme van de mod nog even door te lezen, hier staan staan meestal ook nog instructies in. Veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.