kelwin Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 welke plek vind jij eng ik kom bijna nooit in area 69
Feanor Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 euhh dit is een spelletje.... dus fictie... niks engs aan.... dus geen enkele plek.
MartyCeha Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Hier was al een topic over (dat nu gesloten is), maar daar waren meer dan genoeg mensen die een enge plek in SA hadden. De verhaallijn is zeker fictie, maar dan kunnen er nog enge plekken zijn. Een film of boek kan ook eng zijn, en dat is ook fictie. Maar goed Ik vind Leafy Hollow wel eng, maar ik ga er gewoon heen
Proximitus Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ik vind het helemaal nergens eng, behalve misschien de Cluckin' Bell (Ik bedoel, kom op, iedereen schrikt van die hoofden met die enge maskers )
WackoX Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Jezus wat een baby's zijn hier zeg, het spel is niet voor niets ''18+''. Dat kinderen 11 hier een topic gaan posten omdat ze het ''eng'' vinden, erg zielig alemaal hoor.
MartyCeha Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) Nou ik ben geen elf... Zeg nou zelf er is toch wel een plek waar je de kriebels van krijgt, of niet graag komt? Bang kun je het niet noemen, maar noem het 'spooky' plekken. Ik zei al leafy hollow. Maar ik kom er wel gewoon. En dat 18+ komt heus niet omdat er enge plekjes zijn, maar door het grove taalgebruik, het geweld, en de licht seksueel getinte achtergrond. Bewerkt: 12 november 2007 door MartyCeha
White Gold Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ik ben alleen bang voor een gedeelte uit Mario 64, dat met die spoken daar. Dat zit er nog van toen ik klein was. Jeugdtrauma In San Andreas durf ik overal wel te komen, dat komt denk ik ook door de moeilijkheidsgraad, het is allemaal zeer simpel te doen en overzichtelijk. Spellen als Resistance: Fall of Man die laten je pas schrikken, kreeg de koude rillingen over m'n rug, maar dat is wel vet. Ook als in een "normaal" schietspel als Rainbow: Six Vegas opeens terroristen achter je staan wil je ook nog wel eens schrikken, dit omdat je het niet verwacht. In San Andreas heb ik daar geen last van en vind ik daarom denk ik ook niks eng. Als er iets engs moet zijn, dan moet het dit wel zijn. In Area 69 kom ik ook nooit, maar je hebt er niks te zoeken want dan heb je weer 5 sterren, ik kom er alleen als ik een tank nodig hebt. Aldus, San Andreas is te kiddy om eng te zijn.
PowerPats Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 ik vindt the johnsons huis wel eng met eng bedoel ik niet 'eng' maar ik kom er niet graag. want het is te sonker daar ik heb videos gezien met rare dingen die daar gebeuren. geloof me als je zei dat ik er in het spel nu naar toe moest zou ik het geen probleem vinden. maar ik zou er niet zomaar zonder reden in gaan, heb er ook niks te doen.
Proximitus Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Jezus wat een baby's zijn hier zeg, het spel is niet voor niets ''18+''. Dat kinderen 11 hier een topic gaan posten omdat ze het ''eng'' vinden, erg zielig alemaal hoor. Dankjewel, we houden ook van jou
WackoX Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Wat bedoel je daar mee? En nee, er is geen ''enge'' plek voor mij
Fiegel5 Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 nee niet echt een enge plek wel dat stadje ene jongens dit word weer zon topic dat als spamtopic word beschouwd denk ik want dat andere is ook gesloten
Steel Dogg Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Er zijn bepaalde plekken in GTA:SA die me érg bangmaken. Bijvoorbeeld The Panopticon. Daar heb je zo'n huisje, kettingzaag en zo'n oude car. Dat maakt me gewoon erg bang en geeft het me gevoel dat er opeens iets kan gebeuren .
vice Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ik heb nog niet lang san andreas op me pc staan maar gisteren (had het sinds gistere ero pstaan) speelde me zus ff ze ging even in een donker hol kijken en daar bleek een opslag plaats voor een gang te zijn dus werd ze aangevallen,dat was wel ff schrikken want je zag bijna niets!
game~skater Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 de engste plek vind ik de ponopdinges
L Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ben het Feanor eens, ik vind het ook onzin dat hier een onderwerp van wordt gemaakt.
Recommended Posts