Ottoman 47 Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ik vond vroeger de Chillard eng, Want ik dacht dat daar de leatherface was enzo. Kinderen achting he
Gta-Master100 Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 ik vindt the johnsons huis wel eng met eng bedoel ik niet 'eng' maar ik kom er niet graag. want het is te sonker daar ik heb videos gezien met rare dingen die daar gebeuren. geloof me als je zei dat ik er in het spel nu naar toe moest zou ik het geen probleem vinden. maar ik zou er niet zomaar zonder reden in gaan, heb er ook niks te doen. Dat heb ik nou ook,ik durf er niet eens meer te komen
profile Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Area 69 vind ik zoals vele ook een Enge plek. Maar ik kom ook nooit in bossen. Enkel met een voertuig.(ben bang van Bigfoot) Er zijn veel plekken waar ik niet kom. Maar daarom zijn die plekken eng. Ik kom bijvoorbeeld weinig in de StripClub.En daar is het niet eng.
Bling Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Zoals al enkele keren werd opgemerkt, bestaat hier inderdaad al een topic over. Dit topic is uiteindelijk gesloten, aangezien er minder ontopic gepost werd en het onderwerp in feite niet bepaald zinvol is. Daarom wil ik jullie graag onderstaande post tonen, welke afkomstig is uit het vorige topic over dit onderwerp. Toch knap om 7 pagina's vol te kunnen schrijven met enge dingen voor (maar) een spel. Aangezien de laatste tijd dit topic een beetje als spam-topic door het leven gaat sluit ik dit topic. Als mensen nog inspiratie nodig hebben voor enge plaatsen kunnen ze hier hun hart ophalen. Exact dezelfde reden waarom dit topic ook op slot gaat.
Recommended Posts