tonio Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 eeyz ik heb bij me al mij wapens dat de kogels nie op kunnen.. krijg je dit als je het spel 100% uit hebt gespeelt ofzo..( want dat heb k B) of is het gwn een bug.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 eeyzik heb bij me al mij wapens dat de kogels nie op kunnen.. krijg je dit als je het spel 100% uit hebt gespeelt ofzo..( want dat heb k B) of is het gwn een bug.... Dat is niet de bedoeling, dat heb ik trouwens ook wel heerlijk zo'n M4 en Ak47 en al die andere die zow duur zijn en niet opgaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 8 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 bij mij ook alle goedkope wapens ook grenaten enzo.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 dat was ook zo in gta 3 en vice city als je over de 9999/9999 hebt dan raken je kogels niet op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 dat was ook zo in gta 3 en vice cityals je over de 9999/9999 hebt dan raken je kogels niet op Jawel gaan wel op, Maar wij hebben het over wat anders: Koop een M4 ofzo in ammunation en ga naar de test met je M4 ( die schiet nog wat test ) en dan als je verliest of wint of wat dan ook dan zie je dat het icoon leeg is en geen kogels meer zijn en nu schiet ik al 3 dagen in san andreas met m'n M4 en het is nog niet op. En alle andere wapens ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 8 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 bij mij als k bijf.. schiet met een m4 dan zie je het er wel afgaan bij het balkje(waar je kan zien hoeveel kogels je nog hebt ) waar 50 en komt het er dan weer bij bij dat linker balkje er weer bij :huh: PS: het is wel super handig ;-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmo71 Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Je moet Gwoon naar Ammo-Nation gaan een heel vaak achter elkaar 1 wapen kopen totdat over de 9999 is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Ik denk dat het een bug is, als je dit met geen ander optie kan 'verdienen' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bowies Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 eeyzik heb bij me al mij wapens dat de kogels nie op kunnen.. krijg je dit als je het spel 100% uit hebt gespeelt ofzo..( want dat heb k B) of is het gwn een bug.... Dat is niet de bedoeling, dat heb ik trouwens ook wel heerlijk zo'n M4 en Ak47 en al die andere die zow duur zijn en niet opgaan. ach, als je bijna uitgespeeld bent, heb je zóóóó veel geld dan maakt da toch nie uit?? en anders: beetje zoeken en je vind er zo een(leger basis, in hoekjes, onder bruggetjes enzo.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Ik heb de shotguns nu ook al :lol: nu de rest nog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supersjaak Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 je koogels gaan na de 9999 wel op maar je ziet het nie als je bijv, 10000kogels heb en je schiet 2 keer dan is de kogels9998 :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 met 100% dacht ik heb ik veel gehoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 je koogels gaan na de 9999 wel op maar je ziet het nie als je bijv, 10000kogels heb en je schiet 2 keer dan is de kogels9998 :ph34r: Oow het gaat helemaal niet op, ik heb niet 9999 kogels gekocht, ik heb uit het niets over de 9999 gekregen en hoe veel weet ik niet eens. Toen ik het bij me M4 kreeg had ik 500 kogels bij me en toen was het op eens allemaal weg en was geen getal meer na dat ik bezoek bracht aan die schiet test bij Ammu-Nation. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 als je die schiet test doet verdubbeld ie de kogels als je hem haalt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_MaRc_ Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 als je die schiet test doet verdubbeld ie de kogels als je hem haalt wa zeur je nou wropm vind je ut erg da je kogels niej opgaan... das tog alleen maar relaxd bij gang-fights... hoef je niet steeeds codes te doen... :lol: :ph34r: :lol: :blink: :rolleyes: :unsure: :o :ooolala: :sick: :camera: :matt: :kickass: :wasntme: :ibuk: :gtasign: :exclamation: :questionmark: :alien: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.