X-TX Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 als je die schiet test doet verdubbeld ie de kogels als je hem haalt wa zeur je nou wropm vind je ut erg da je kogels niej opgaan... das tog alleen maar relaxd bij gang-fights... hoef je niet steeeds codes te doen... :lol: :ph34r: :lol: :blink: :rolleyes: :unsure: :o :ooolala: :sick: :camera: :matt: :kickass: :wasntme: :ibuk: :gtasign: :exclamation: :questionmark: :alien: Nou de meesten hier doen geen codes, iedereen weet ook waarom ( hoop ik ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 dat was ook zo in gta 3 en vice cityals je over de 9999/9999 hebt dan raken je kogels niet op bij mij gaat de kogels wel op als ik boven de 9999 kom ff flink doorknallen dan gaan de kogels weer naar benenden. maar het is wel lekker ja als je niet telkens naar ammu nation moet op kogels te kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 Het maakt ook inderdaad niet uit dat je kogels niet opgaan. Maar waarschijnlijk wou hij het gewoon even melden. Hij vroeg ook of het een bug was. Nou waarschijnlijk is het geen bug, maar krijg je gewoon oneindig kogels als je een keer meer als 9999 kogels heb gehad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 als je die schiet test doet verdubbeld ie de kogels als je hem haalt wa zeur je nou wropm vind je ut erg da je kogels niej opgaan... das tog alleen maar relaxd bij gang-fights... hoef je niet steeeds codes te doen... :lol: :ph34r: :lol: :blink: :rolleyes: :unsure: :o :ooolala: :sick: :camera: :matt: :kickass: :wasntme: :ibuk: :gtasign: :exclamation: :questionmark: :alien: Als je volgende keer zin hebt om te klikken, doe dat dan niet op smileys. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
:-Bloodstorm-: Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 (bewerkt) als je die schiet test doet verdubbeld ie de kogels als je hem haalt wa zeur je nou wropm vind je ut erg da je kogels niej opgaan... das tog alleen maar relaxd bij gang-fights... hoef je niet steeeds codes te doen... :lol: :ph34r: :lol: :blink: :rolleyes: :unsure: :o :ooolala: :sick: :camera: :matt: :kickass: :wasntme: :ibuk: :gtasign: :exclamation: :questionmark: :alien: waar heb jij het over die Gast is helemaal niet aan het zeuren -------------------------edit------------------------------------------ sorry brokentable zag je post pas waneer ik mijne poste Bewerkt: 14 januari 2005 door :-Bloodstorm-: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.