Galiorix Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) Ik heb een stel oortjes van Sony Ericsson maar ik zit met een probleem. Er zitten aan het einde van het stekkertje een stel pinnetjes en nu is er eentje helemaal ingeduwt door de een of andere rede. Weet iemand hoe ik dat ding weer terug kan krijgen, want daardoor kan ik mijn oortjes niet meer gebruiken en dat zuigt nogal. Het gaat om deze headset: Greetz Nee, ik ga voorlopig nog geen nieuwe kopen, die dingen kosten tegen de 20 euro :O Bewerkt: 12 november 2007 door Galiorix Reageren
Gijsso Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ik denk dat je gewoon een nieuwe moet halen wat als het kapot is dan is het niet meer te maken Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ik denk dat je gewoon een nieuwe moet halen wat als het kapot is dan is het niet meer te maken ja bijna je kan natuurlijk met een tangetje proberen.... Reageren
2fast{0} Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ik denk dat je het beste het even kan maken met een tangetje en een hamertje, mischien op school ? Lukt dat niet, of verpest je het, dan zal ik ze gewoon weg gooien. Mischien dat je het bonnetje nog hebt, kan je hem ruilen. mvg,2fast{0} Reageren
Galiorix Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Ik denk dat je het beste het even kan maken met een tangetje en een hamertje, mischien op school ?Lukt dat niet, of verpest je het, dan zal ik ze gewoon weg gooien. Mischien dat je het bonnetje nog hebt, kan je hem ruilen. mvg,2fast{0} Heb het geprobeert met een tangetje, maar er was geen vat op te krijgen. Hij zat bij de mobiele telefoon inbegrepen (Walkmann Phone) en ruilen kan al lang niet meer. Ik werk nog ff door vóórdat ik een nieuwe koop, die dingen zijn nogal prijzig namelijk. Ik ga me niet wagen aan 'Niet sony-ericsson' producten, dan betaal je misschien wat minder maar gaat het misschien wel 2 keer zo snel kapot. Aan de andere kant, ze schelen soms wel 10 euro dus kan altijd het proberen waard zijn Greetz Reageren
Ruwie Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Ik zou gewoon een nieuwe kopen of terug gaan naar de winkel ermee.. Misschien kunnen ze het daar maken? Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Ik heb zelf ook een Sony Ericson met zo'n kabeltje, en ik denk dat als 1 pinnetje is ingeduwd, dat echt nog wel te maken zou moeten zijn. Maar ja, ik zou niet weten waar ze dat even willen doen... Je kan het misschien vragen bij de winkel waar je je telefoon gekocht heb. Maar ik moet zeggen dat die pinnetjes daar niet echt stabiel erop lijken te zitten, dus misschien gebeurt het vaker. Kijk daarom even of er al ergens aandacht is besteed op het internet. Reageren
Dx11 Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Heb het geprobeert met een tangetje, maar er was geen vat op te krijgen. Probeer het eens met een pincet Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Heb het geprobeert met een tangetje, maar er was geen vat op te krijgen. Probeer het eens met een pincet Toen geprobeert maar niet gelukt. Inmiddels heb ik een nieuwe gekocht bij een of andere goedkope turk maar binnen de kortste keren was het oortje zelf kapot. Gelukkig had ik nog het oude setje dus uiteindelijk heb ik weer oortjes om muziek mee te luisteren. Maar ik ga binnekort een koptelefoon kopen vanwege het feit dat die oortjes niet geweldig in mijn oren zitten Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.