Jump to content

GTAForum.nl Music Mixing Awards


David22

GTAF MMA  

13 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie moet de winaar worden?

    • Wazuup
      8
    • DJRobin
      3


Recommended Posts

gtafmmawo0.jpg

Welkom bij de GTAForum.nl Music Mixing Awards! Dit is een contest waarbij leden een nummer moeten maken van bestaande nummers, en het maakt niet uit welke! Ben je altijd al goed geweest in mixen, maar vond niemand het goed? Of kom je net kijken in de muziekwereld? Het maakt niet uit! Doe mee en win een mooi prijzenpakket, bestaande uit:

  • Een sig/award
  • Eeuwige roem
  • Een vermelding in mijn sig naar jouw profiel voor een half jaar!



Helaas zijn er bij deze contest, net zoals bij andere, nog regels. Ik zal proberen ze tot het minimum te beperken:

  • Er kunnen slechts 8 personen meedoen!
  • Je nummer moet tusssen de 1 en 4 minuten zijn !
  • Geef je nummer de volgende naam: [forumnaam].gtaf.mma (bijvoorbeeld david22.gtaf.mma)
  • Stuur je nummer in als MP3-bestand!
  • Gebruik alleen bestaande nummers!



Zoals hierboven al staat, kunnen er maar 8 mensen meedoen. Er zullen 4 rondes komen. In de eerste en tweede ronde vallen er 2 af, in de derde ronde nog eens 2, zodat er uiteindelijk in de finale twee personen staan.

De deelnemers zijn:


  • T-Designz
  • Da Phoenix
  • Daddypimp
  • Wazuup

  • xgaming
  • Galiorix (?)
  • __Robin

  • bambamstudio



Finaleronde is begonnen, iedereen stemmen!

De winaar is bekend! Het is geworden... Wazuup! Gefeliciteerd! Je prijzenpakket zal zo snel mogelijk gepost worden!

>>> Door Ikkes: Topic gepinned, succes ermee ;) <<<

:D

Edit door David22, 19 mei 2008. --> Contest al een tijdje afgelopen en dankzij Sheep unpinned :)

Bewerkt: door David22
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • David22

    10

  • Wazuup

    8

  • T-Designz

    7

  • DJRobin

    6

gtafmmawo0.jpg

Welkom bij de GTAForum.nl Music Mixing Awards! Dit is een contest waarbij leden een nummer moeten maken van bestaande nummers, en het maakt niet uit welke! Ben je altijd al goed geweest in mixen, maar vond niemand het goed? Of kom je net kijken in de muziekwereld? Het maakt niet uit! Doe mee en win een mooi prijzenpakket, bestaande uit:

  • Een sig/award (voor de nummer 1, 2 en 3)
  • Een avater
  • Eeuwige roem
  • Een vermelding in mijn sig naar jouw profiel voor een half jaar!
  • Meer komt nog!



Helaas zijn er bij deze contest, net zoals bij andere, nog regels. Ik zal proberen ze tot het minimun te beperken:

  • Er kunnen slechts 15 personen meedoen!
  • Je nummer mag niet langer zijn als een minuut!
  • Geef je nummer de volgende naam: [forumnaam].gtaf.mma (bijvoorbeeld david22.gtaf.mma)
  • Stuur je nummer in als MP3-bestand!
  • Gebruik alleen bestaande nummers!



Zoals hierboven al staat, kunnen er maar 15 mensen meedoen. Er zullen 4 rondes komen. In de eerste en tweede ronde vallen er 5 af, in de derde ronde nog eens 2, zodat er uiteindelijk in de finale twee personen staan.

De deelnemers zijn:

  • David22
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -



Er is nu nog ruimte, dus schrijf je in!

Zeg maar gerust :

  • David22
  • T-Designz
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Ik wil wel meedoen =P

Maar ik ga zo ff een nieuwe fl studio fixen want cd is kapoet -.-

Bewerkt: door T-Designz
Link to comment
Delen op andere websites

Zeg maar gerust :

  • David22
  • T-Designz

Ik wil wel meedoen =P

Maar ik ga zo ff een nieuwe fl studio fixen want cd is kapoet -.-

Ingeschreven

Ik doe ook mee!!!!!!!!

:dans:

:dans:

Ingeschreven

I'm in! Btw zou het niet hendig zijn om effe een pb naar mod ofzo te sturen om hier mischien een officiele contest van te maken?

Ingeschreven. BTW: Ik had eerst met GTA-Sheep overlegd voordat ik dit topic opende :Y

En is het niet handig om per ronde een muziek stijltje te nemen.

De eerste ronde is sowieso freestyle, daarna zie ik wel :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel zo maar maar gewoon een lange remix en eentje waar veel stukjes weg zijn voor dit.

Ik weet niet wat jij gaat inleveren, maar ik ga een liveset inleveren. Daarvoor heb je toch wle zo'n 2 en een halve minuut nodig om wat te laten horen.

Ik kan alleen mee doen als het langer dan een minuut mag zijn, anders moet ik er helaas van afzien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga ook maar is meedoen, tijdje geleden met remixen :) Kan je niet beter gewoon langer als 1 minuut doen? Bijv. 3.30 min. ? Lijkt mij handiger maargoed :D

Voor dat je mij inschrijft: Freestyle is? Gewoon een stijl kiezen die je wilt? Zo ja, doe ik mee. Zo, nee moet ik even kijken ;)

Als laatste: wanneer moeten de tracks worden ingeleverd?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga ook maar is meedoen, tijdje geleden met remixen :) Kan je niet beter gewoon langer als 1 minuut doen? Bijv. 3.30 min. ? Lijkt mij handiger maargoed :D

Voor dat je mij inschrijft: Freestyle is? Gewoon een stijl kiezen die je wilt? Zo ja, doe ik mee. Zo, nee moet ik even kijken ;)

Als laatste: wanneer moeten de tracks worden ingeleverd?

Jha freestyle is gewoon zelf kiezen, btw zou het dan niet beter zijn om de limiet tussen 1:00 en 4:00 te leggen ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...