kris_dg Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Hallo Al een tijdje doet GTA San Andreas het niet meer, dat is heel raar want hij heeft het altijd gedaan. Eerst toen ik hem opstartte kreeg ik een error met "Verzenden | niet verzenden" toen heb ik Windows XP opnieuw geïnstalleerd, en opnieuw GTA geïnstalleerd. Maar nu krijg ik de volgende foutmelding: De instructie op 0x7c911404 verwijst naar geheugen op 0xfffffff8. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt. Weet iemand hoe ik dit kan maken? Kris Reageren
DJRobin Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Zitten er misschien veel krassen op? Maak de cd anders even schoon. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) Is het wel een orginele? anders kunnen we je niet verder helpen PS: welkom op forum Bewerkt: 12 november 2007 door Dark_Zemy Reageren
kris_dg Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Ja het is een orginele Reageren
The Distortion Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Het zal vast geen fout zijn, Het betekent gewoon dat je pc meer geheugen nodig heeft, om het spel op te starten mischien handig om de rest van al je programma's af te sluiten ? en dan pas gta san andreas op starten Werkt het nog niet ?: Koop nieuwe geheugen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.