Rullez Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) Onderwerp: F1 Soort design: Signature Size design: MAX 500 x 150 Render: Mag Animatie: Mag Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk. Opmerking: Rullez GTA-Fan2 Moge de beste winnen. Bewerkt: 12 november 2007 door Rullez
JasonStatham Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) Moge de beste winnen Bewerkt: 12 november 2007 door GTA-fan2
T-Designz Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) >>> Door .Levi.: Quote verwijderd. Zo blijft het overzichtelijk.<<< Moeilijke keus. Ik vind ze allebij een beetje het zelfde =P Maar na lang denken kies ik toch voor : GTA FAN2 Wel een moeilijke keus want zoals ik zei : ze zijn allebij op precies het zelfde niveau (vind ik.) En toch zijn de effecten van gtafan2 mooier. Want de opacity van de scanlines moet je een beetje lager zetten . Bewerkt: 12 november 2007 door .Levi.
M.Gordon Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Stem: Rullez Ik vind die lijnen iets mooier.
White Gold Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Mijn stem gaat uit naar Rullez. Dit omdat zijn sig scherper is en de lijnen een zeer mooi effect geven. Het font past er uitstekend bij, ik mis alleen een kleine border. Jammer genoeg is je sig in het midden veel te licht ten opzichte van de randen, dit had wat minder gemogen. Verder valt er weinig over te zeggen. GTA-Fan2 zijn concept is ook mooi, maar het ontbreekt in de afwerkingen. De border is te dik voor zo'n rand en het plaatje is wat te onscherp. Verder past het font er totaal niet bij en valt het helemaal buiten de boot in je sig. Misschien dat je voortaan beter GF2 kan neerzetten dan je hele naam, staat veel cooler ook . Je weerspiegeling is dan weer een pluspunt, maar die valt in het niet bij de minputen. Maar toch een zeer leuk concept, nu de afwerking nog Greetz, WG.
Gino99 Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) Stem:Rullez,omdat hier meer werk aan gedaan is,en ik vind die van Gta fan een beetje simpel.Ook vind ik het plaatje van gta fan wat wazig maar dat zal wel weer aan mij liggen ^^ Bewerkt: 12 november 2007 door Gino99
RuftCrush Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Mijn stem gaat naar: Rullez Rullez: Een mooie sig, kleuren van de wagen zijn goed opvallend, de font past goed bij de sig en het pattern is ook mooi. De sig is ook goed scherp. Er had misschien nog een border omheen gekund, zodat het nog ietsje mooier zou worden. GTAF-Fan2: Ik vind het jammer dat de sig zo simpel is, althans daar lijkt het wel op. Je had er nog makkelijk wat meer effecten bij kunnen zetten, te beginnen met Sharpen. Pluspunt is wel de font en de stroke, die passen goed bij de signature zelf.
2fast{0} Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Mijn stem gaat naar GTA-fan2 Hij is nog net begonnen en maakt al mooie signatures. Bij GTA-fan2 vind ik het spiegeleffect wel mooi, alleen jammer dat het plaatje wazig is, maar toch vind ik hem mooier. Echt lang kan ik hier niet over praten, mijn stem is dus voor GTA-fan2 mvg,2fast{0}
Gta victor vance Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 mijn stem gaat naar : GTA-fan2 hij is pas begonnen begreep ik en ik vind dat het speigeleffecht heel mooi gelukt is ook vind ik de tekst bij hem veel mooier dan bij Rullez
gta-pilot Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 rullez omdat je van gta fan gewoon lijkt alsof er een plaatje van Google tekst er bij rand er om en klaar die van rullez is te zien meer werk in gezeten
AreZzo Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 @ hierboven: het maakt toch niet uit hoeveel werk je eraan hebt gehad? het kan goed zijn dat GTA-fan2 langer aan zijn sig gewerkt heeft dan Rullez, dat weet je niet Ontopic: Mijn stem gaat naar GTA-fan2. Waarom? Ik vind het mooi gedaan de weerspiegeling. De rand zo met bogen gemaakt ipv. rechthoekig is ook goed ... het is eens wat anders De tekst kon misschien nog een zwarte stroke rond, verder niets op te zeggen
Steel Dogg Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Mijn stem gaat óók uit naar Rullez, omdat ik niet van het blur effect hou en de kleuren van de sig van Rullez me meer aanspreken. 6-4 dus voor Rullez
.Levi. Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Winnaar Rullez +1 punt, congrats. Verliezer GTAF-Fan2.. Topic closed en updated!
Recommended Posts