Dizzee Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Mijn nieuwste signature. Goed onderbouwde rates s.v.p. Reageren
Gijsso Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ziet er wel heel goed uit. Alleen een beetje te moderne lettertype voor een spel dat zich in 1192 afspeelt. 9.9/10 Reageren
T-Designz Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Ziet er wel heel goed uit. Alleen een beetje te moderne lettertype voor een spel dat zich in 1192 afspeelt.9.9/10 Moet je dan ook een oer oude letter type gebruiken ? =P Ik vind hem wel geslaagd De render is er mooi in gezet en de sig is mooi op kleur gebracht. Maar je text doet het em wel minder. Ik weet zelf ook niet wat er mis aan is =P. Maar toch een 8.0 voor jou Reageren
D Corleone Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Dit vind ik echt een hele mooie sig alleen hij is volgens mij te hoog! De render is mooi uitgekozen en zit op een goede plek, het effect eromheen is ook mooi. Je hebt een mooi lettertype gebruikt alleen kon je de tekst beter op een andere plek zetten. De border kon je ook misschien beter gewoon 1 px zwart maken. Je krijgt voor deze sig een 9. Reageren
IV trailer Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 (bewerkt) Ziet er wel heel goed uit. Alleen een beetje te moderne lettertype voor een spel dat zich in 1192 afspeelt.9.9/10 aangezien het een trilogie is en het overlappende verhaal een futuristisch tintje heeft. is het niet eens zo raar om zoon tekst-type te gebruiken. overgens ziet de levensbalk in het spel er ook futoristisch uit. EDIT: ow ow zonder rate mag ik natuurlijk hier niet posten nouw hier komt hij dan: grappig "rook" ofzo effectje mooie achtergrondkleur en tekst pas er perfect bij. kortom zeer profesioneel. 9.9999/10 Bewerkt: 13 november 2007 door IV trailer Reageren
.Levi. Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Ziet er smooth uit Dizzee. Goede kleur gebruik en lekker rust gelaten op de achtergrond. Ik vind dat je de effecten die je hebt gebruik op de juiste manier geplaatst met de render. In het geheel heb je deze signature echt smoothness gegeven wat ik altijd wel mooi vind om te zien. Enige minpuntje zit naar mijn mening wat in de schouder/arm van de render. Het is wat breed wat me een klein beetje stoort.. Daar is gewoon vrij weinig aan te doen, het blijft een mooie piece. Over je tekst heb ik weinig te melden. Ik vind hem erg passend en goed gelukt. Dat je het over die arm hebt gedaan vind ik erg goed. Keep up! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.