markoes Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Eeeej Ik had ergens gelezen dat je kon roken en bier drinken hoe moet dat??? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 EeeejIk had ergens gelezen dat je kon roken en bier drinken hoe moet dat??? Dat kan je niet Je kan dit wel met een mod: Get Cj high and drunk mod. Hij is hier te downloaden. Als je een mod wilt instaleren moet je wel V1 hebben Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Met deze mod moet je de main.scm vervangen, deze staat in de map script ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas -> Data -> Script ). Omdat je de main.scm vervangt doen je oude savegames het niet en moet je overnieuw beginnen MAAK VAN DE MAIN.SCM EEN BACKUP! Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ik dacht dat je in de missie 'Are you going to San Fierro?' lang tussen de wiet staat dat het beeld dan ook gaat schommelen. Reageren
Donwell Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Dat klopt, in die missie zul je het wiet verbranden, en door al dat wiet wordt je ook 'high'. Hierdoor zal het beeld gaan schommelen. Verder zul je dit nooit meemaken, noch in missies noch in je 'vrije tijd'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.