tjoef Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) Hallo iedereen. Ik heb een vraagje in verband met het spel Archlord. Het is niet zo bekend(denk ik), maar ik hoop dat iemand er toch iets van afweet. Mijn(simpele)vraag: Is het Vista compatibel?? Want als ik het opstart wil het spel connecten, maar dat lijkt niet te lukken... Wie kan me helpen?? EDIT:Laat maar, ik weet het al. (Het is wel Vista compatibel en het probleem dat het niet werd opgestart kon ik oplossen door het uit te voeren als administrator, mocht je het willen weten). Ik heb nu wel een ander probleem; ik krijg mij namelijk niet aangemeld. Als ik probeer verschijnt er dat mijn paswoord fout is . Kan iemand me daar bij helpen??? Ik hoop het Bewerkt: 12 november 2007 door tjoef Reageren
moechy Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) nog is je w8woord opvragen en kijken of je iets verkeerd hebt getypt mssch een hoofdletter fzoµ EDIT : is het gratis?of moet je maandelijks betalen en is dat ook niet het spel dat ben speelt in de film ben X? Bewerkt: 12 november 2007 door moechy Reageren
tjoef Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Het is volledig gratis. Je kan het gratis downloaden op hun website. En het is inderdad het spel dat Ben x speelt in die film. Een vriend van mij was die film gaan zien met z'n school en ze kregen na afloop een gratis CD-Rom van het spel, en hij heeft dat dan aan mij gegeven PS: Mijn paswoord werkt nog steeds niet Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Meestal is het zo dat je een account nog moet activeren, dit kun je doen door op de betreffende link te klikken in een toegestuurde mail. Daarna, als je account geactiveerd is, moet je zonder problemen in kunnen loggen. Indien dit niet het geval is (dus je hoeft je account niet te registeren), kun je overwegen je huidig wachtwoord te veranderen. Reageren
tjoef Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2007 (bewerkt) Nee, het werkt nog steeds niet Ik heb wel degelijk gevalideerd. Ik denk dat ik maar eens een mail naar de beheerders ga sturen... Bewerkt: 13 november 2007 door tjoef Reageren
X-boy Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Het kan ook nog zijn dat je registreer-mail bij "Ongewest" staat. Ik heb dit ook gehad met GW, ik had het spel gekocht en ik wou hem dolgraag spelen dus ging ik registreren en ik kreeg de meling: Registreren is voltooid, wacht op je activeer mail. Dus ik zat uren met smart te wachten, na een poosje ging ik toch maar is op onderzoek uit en toen kwam ik erachter dat hij bij mijn ongeweste mail's stond. Het kan dat dit ook zo is bij jou. Ik hoop dat het je lukt, en ik denk dat ik mij ook ga registreren. Greetz X-boy Reageren
moechy Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 (bewerkt) zalig dat je het niet moet betalen het zag me er wel een leuk spel uit op Ben X maar mijn laptop is wat traag van downloaden en ik moet een uur w8en :duh:heb wel zin om het te spelen want ik zocht nog een gratis mmorpg en GW was wat saai Bewerkt: 13 november 2007 door moechy Reageren
tjoef Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2007 (bewerkt) Never mind people! Ik heb een mailtje naar de helpdesk gestuurd en het bleek dat ik geen subscription van mijn account had gemaakt . In elk geval, ik kan het nu spelen en het is leuk EDIT: Weet iemand die het speelt hoe je Ciroro moet verslaan???Het lukt me echt niet . Bewerkt: 2 december 2007 door tjoef Reageren
Remcogangsta Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Ik zie jullie hier over Archlord praten ik heb een paar vraagjes aan jullie: Wat vinden jullie van Archlord? Hebben jullie het gekocht of gedownload? Wat ben je voor personage in het spel? Greetz Remco Ps. Mn kameraad heeft het spel Reageren
Jericho Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Ik heb Archlord. Wat vinden jullie van Archlord? Antwoord: Het is best uitgebreid en het heeft goede graphics voor een free game, je moet nu niet gaan vergelijken met WoW bijvoorbeeld. Hebben jullie het gekocht of gedownload? Antwoord: Gedownload Wat voor personage ben je in het spel? Antwoord: Human Mage P.S. Archlord vond ik wel vlug saai worden, ik speel liever WoW. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.