Ottoman 47 Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) In GTA VC word je door een taxi opgehaald als je dood bent. Kan dat ook in GTA SA of is een mod voor? Alvast bedankt Bewerkt: 12 november 2007 door Bling Topictitel aangepast naar onderwerp. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Nee, daar is kan niet. En er is ook geen mod voor. Er is wel een mod die erop lijkt. De zogeheten driver mod. Ik weet zelf niet precies hoe ie werkt, raadpleeg de website van de link Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Waar moet ik het MAP zetten??Doei Reageren
joppie Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 (bewerkt) Waar moet ik het MAP zetten??Doei De SCRIPT.IMG en de MAIN.SCM moeten in de map: Program files/Rockstar Games/GTA San Andreas/data/Script. De handling.cfg moet in de map: data. Je mot wel een nieuwe game starten. Maak ALTIJD een backup!! Bewerkt: 14 november 2007 door joppie Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2007 De mod is heel vet, maar die mod is ook heel raar Want ik doe de mission waar je naar de kapper moet en er is helemaal niemand in de zaak RAAR zeg?? Maar wel bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.