Lissie Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 Waar vind ik een BLUS firetruck en tot hoe ver moet je dan als je missies doet en wat krijg je als je het klaar hebt? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 je moet denk ik tot 12 gaan en dan kan je tegen vuur. Waar je een brandweer kan vinden is simpel, steek gewoon een auto in de fik en ze komen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 je moet tot en met leven 12 en die kan je vinden als je gwn dingen in de vik maakt dan komen ze van zelf... :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 Klik @ Lissie Je maakt 2 topics in 2 verschillende forums dat is volgens mij niet toegestaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 niet onnodig 2 topics aanmaken....je vraag word heus wel beantwoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 srry voor de heraling ieman dwas eerder dan mij :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.