Fbi-Crew Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2007 hallo dames en heren ik hen op youtube dit flimpje gezien http://nl.youtube.com/watch?v=R6vDWnda5AQ (Vice Studios mini tut)dus ik wil weten waar je het kan downloaden wil je me de link geven?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2007 hallo dames en heren ik hen op youtube dit flimpje gezien http://nl.youtube.com/watch?v=R6vDWnda5AQ (Vice Studios mini tut)dus ik wil weten waar je het kan downloaden wil je me de link geven?? Voor dit soort dingen bestaat ook een PB functie Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2007 Klikkie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simoniem Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2007 dus als ik het goed begrijp kun je met dit programma je eigen skin ingame kiezen? Simon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2007 Onder andere. Je kan ook andere peds laten spawnen, hun je laten volgen, hun bewegingen laten maken, het weer en de klok controleren, etc. Gewoon zodat je de ideale omstandigheden voor je filmpje kan creëren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simoniem Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2007 cool, ik ben net begonnen met filmpjes te maken kan ik me lekker als lance verkleden Simon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DB10 Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2007 Is het daarmee ook mogelijk om Tommy net als de standaard peds gewoon te laten lopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2007 Jep Is eerder ook gezegt, en kijk maar in de eerder gegeven link Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simoniem Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2007 werkt echt geweldig... niet dus, slaat elke keer vast, opties doen het niet goed, en na 5 min loopt een slak nog 10 keer zo snel..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2007 Ik heb het programma zelf niet, dus ik weet er niet veel vanaf. Ik heb het ook maar gevonden op internet, en alles wat ik weet komt van die site. Ik heb van anderen gehoord dat het wél werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.