maurits d.k. Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 hey heb een vraag. ik heb nu 2 geluidjes voor de sirene van politie enzo. maar hoe importeer ik het in gta sa(bestand ofzo?) weet iemand dat en kan je dan ook meschien zeggen hoe het moet (engels is nogal slecht). wie kan me helpen? alvast harstikken bedankt ps. 2 bestandjes zijn wmp bestanden. Reageren
K.O. Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Hiervoor gebruik je SAAT. Bij voorkeur een bepaalde Graphic User Interface erop, das wel zo makkelijk. Ik raad je Alci's SAAT GUI FrontEnd 1.0 aan. Hiermee kun je het bestand (sfx/genrl/bank_068, geluid zoveel zo even uit mijn hoofd) replacen door je eigen bestand. Heb nu even geen tijd om t uitgebreider uit te leggen. Gebruik de zoekfunctie hier op t forum en je komt vanzelf op topics waar het uitgelegd staat. Google is ook handig natuurlijk. Reageren
maurits d.k. Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Hiervoor gebruik je SAAT. Bij voorkeur een bepaalde Graphic User Interface erop, das wel zo makkelijk. Ik raad je Alci's SAAT GUI FrontEnd 1.0 aan. Hiermee kun je het bestand (sfx/genrl/bank_068, geluid zoveel zo even uit mijn hoofd) replacen door je eigen bestand. Heb nu even geen tijd om t uitgebreider uit te leggen. Gebruik de zoekfunctie hier op t forum en je komt vanzelf op topics waar het uitgelegd staat. Google is ook handig natuurlijk. hey harstikken bedankt ik ga het meteen proberen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.