MasterOfHardcore Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Missie(s):Saint Mark's Bistro & Up, Up and Away! Cheaten: (Maakt niet uit.) Versie:Versie2 Alvast bedankt he en suc6! GTASAsf1.b
Bling Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Gehaald: Saint Mark's Bistro Beloning: $20.000,= Respect Tijdens het behalen van deze missie, heb ik geen cheats en/of modificaties gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies! GTASAsf1.b
Ghost_Rider Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) Missie(s):Saint Mark's Bistro & Up, Up and Away!Cheaten: (Maakt niet uit.) Versie:Versie2 Alvast bedankt he en suc6! Net wat te laat Bewerkt: 12 november 2007 door ..::GhostRider::..
MasterOfHardcore Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Gehaald: Saint Mark's BistroBeloning: $20.000,= Respect Tijdens het behalen van deze missie, heb ik geen cheats en/of modificaties gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies! Eey bedankt man, Go Ahead kom zelf uit Raalte, maar hoe zit het met Up,Up & Away? >>> Door Bling: Helemaal over het hoofd gezien. :$ Maar hij wordt al door een ander gedaan, zie ik. <<<
Ghost_Rider Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) Gehaald: Up, Up and Away! beloning: Respect+ Overig: Woozie heeft gebeld, je kan nu Breaking the Bank at Caligula's doen en er spawnt een Leviathan bij Verdant Meadows. Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Veel succes met de overige missie's Savegame zit in bijlage @hieronder: no problem Bewerkt: 12 november 2007 door ..::GhostRider::..
MasterOfHardcore Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Gehaald: Saint Mark's BistroBeloning: $20.000,= Respect Tijdens het behalen van deze missie, heb ik geen cheats en/of modificaties gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies! Eey bedankt man, Go Ahead kom zelf uit Raalte, maar hoe zit het met Up,Up & Away? Ik doe die wel Ok man, dankjewel voor je tijd gast !
Recommended Posts