Jump to content

skins


lorenzo gta

Recommended Posts

ik heb eigenlijk voor eht eerst een andere skin gedonload :$ maar de beschrijving die erbij zat was dit:

plaats de skin in

C:\programfiles\rockstar gmes\gran theft auto vice city\skins

In het spel ga je naar het menu\options\player skin setup\ga naar de mafia skin en druk op use skin

terug in het spel, heb je hem.

maar het lukt niet???

weet iemand hoe het komt?? hij houd gewoon ze oude pakkie

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook vaak dat ik op 'use skin' klik maar dat hij de skin toch niet gebruikt. Dan loop ik snel naar zo'n icoon voor je kleren te veranderen en dan switcht hij naar de kleren die jij had gekozen. :)

Maar meestal gebruikt hij de skin die ik gekozen heb. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wat jammer is dat hij, telkens als je het spel opnieuw opstart, gewoon de normale street clothes weer aan heeft (dat is bij mij in ieder geval.) Als je een beetje rondspeurt in de map van Vice City, zal je ergens in een mapje komen (een ander mapje dan waar je de skins in gooit. Daar zie je de normale street outfit. Hernoem de gedownloade skin naar de naam van dat bestandje en stop em in dezelfde map, dan al die hem iedere keer gelijk aantrekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...