.Djanick Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 zo, wat vinden de mensen er hier van.. Reageren
T-Designz Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) >>> Door .Levi.: Zonder quotes raten svp.<<< >>> Door T-Designz: Zal ik doen .<<< Hij is wel mooi maar ik vind het een beetje onduidelijk. Daarmee bedoel ik de text etc. Ook de render aan de onderkant is (naar mijn mening) niet mooi uit gesmugded. 7.5 Bewerkt: 18 november 2007 door T-Designz Reageren
JeFoRcE Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Ik vind hem zelf ook niet duidelijk, de volgende keer misschien wat breder maken voor een betere kijk erop. Verder vind ik dat 'stukje' boven het hoofd van die soldaat een beetje raar? Onderin kan ik er verder niks uit opmaken omdat het niet duidelijk is, succes met je volgende creatie. Reageren
AreZzo Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Ik vind dat de effecten vanonder en de tekst juist wel goed zijn! Het geeft een heel erg mooi, stoer effect.... Je tekst is in een font die goed bij de rest past, en lekker dat tikkeltje onduidelijk i love it! Het is echt een lekkere signature, leuk dat je een verticale gemaakt hebt, de render is er perfect voor! Het enige minpunt is dat de hele signature in dezelfde kleur is.... het is hier mooi bij maar ik denk met een beetje meer kleur of contrast speling dat het mooier is Zo ik kan er uren naar blijven kijken 9.8/10 IWSM! Reageren
.Djanick Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2007 thnx voor de rates tot nu toe, ik weet iig dat er mensen zijn die hem niet mooi vinden en mensen zijn die hem mooi vinden. nee ik maak hem niet breder, waarom altijd zo`n standaard design? dat begint te vervelen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.