game~skater Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 weet iemand hoe je heuvels maakt met sketchup? wel een beetje redelijke... ik heb screens gezien waar allemaal hokjes stonden over de heuvels groetjes game~skater Reageren
gta-pilot Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 dat doe je met de sandbox tool die activeer je bij extra en dan opties volgend mij dan maak je een groot vak met de snadbox tool dat is een van de eerste 2 dan rechtermuis er op en dan edit dan mak je de tool met zon peiltje (een van de laatste 4) en je kan het omhoog halen. het kan iets afwijken omdat ik het uit me hoofd doe Reageren
game~skater Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2007 dat doe je met de sandbox tool die activeer je bij extra en dan opties volgend mij dan maak je een groot vak met de snadbox tool dat is een van de eerste 2 dan rechtermuis er op en dan edit dan mak je de tool met zon peiltje (een van de laatste 4) en je kan het omhoog halen. het kan iets afwijken omdat ik het uit me hoofd doe bedankt voor je uitleg maar ik kan het niet vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.