jeroendejong Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 waar kan ik een euros vinden, ik heb hem namelijk gemod en ik wil mijn nieuwe ferari enzo zien maar ik kan hem nergens vinden, ik wil het doen zonder cheats, enzo, in welke stad ofzo ? iemand een idee jeroen Reageren
Pitbull Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 "The Camel's Toe, Las Venturas Hij staat geparkeerd bij de ingang." Letterlijk te vinden op WikiGTA. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) waar kan ik een euros vinden,ik heb hem namelijk gemod en ik wil mijn nieuwe ferari enzo zien maar ik kan hem nergens vinden, ik wil het doen zonder cheats, enzo, in welke stad ofzo ? iemand een idee jeroen @Hierboven: Die is Import/Export gerelateerd, dus als je hem hebt gebruikt hiervoor is ie weg. Ik zie de Euros zelf vaak rondrijden, in San Fierro, in het gebied van de Transfender en omgeving. Zoek daar dus eens Bewerkt: 12 november 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
jeroendejong Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2007 oke, ik ga zoeken, bedankt voor al jullie tips!!! Reageren
game~skater Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 als je hem gexporteerd hebt kan je hem ook importeren. misschein moet je even wachten Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Als je Import / Export hebt gedaan en je hebt een pak geld kan je die bak ook importeren Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Met de CarSpawner kun je hem gewoon spawnen, via een zelf te bepalen hotkey Reageren
Tsirapo Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 mjah ik ben bezig op de ps2 versie om 100 % te krijgen maar de euros is al weg omdat ik het in een eerder save game gebruikt heb ik vind het vrij raar dat ie verdwijnt zelfs al hebbik een nieuw savegame gestart...... ze zouden die export niet voor de 100 % moeten late telle Reageren
Jay; Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) mjah ik ben bezig op de ps2 versie om 100 % te krijgen maar de euros is al weg omdat ik het in een eerder save game gebruikt heb ik vind het vrij raar dat ie verdwijnt zelfs al hebbik een nieuw savegame gestart...... ze zouden die export niet voor de 100 % moeten late telle Allereerst kom je wat onduidelijk over dus als ik je toch verkeerde informatie geef, corrigeer me dan even. De Euros is inderdaad onderdeel van de import/export van San Andreas. Deze auto is onderdeel van lijst 3 en is op zaterdag te importeren. De vindplaats van de Euros is The Camel's Toe, Las Venturas. Hier staat hij geparkeerd voor het hotel zelf. Als je deze aflevert in uitstekende conditie krijg je er $35.000,- voor en is dat alweer een auto minder. Tevens, als je een nieuw savegame start zul je automatish overnieuw moeten beginnen met alle onderdelen en zo ook de import/export. Hier vind je een kaartje met de vindplaats van de Euros en op deze pagina vind je meer informatie over de import/export. Ik raad je dus aan om even op deze pagina's te gaan kijken en daar de overige informatie die je te kort komt, vandaan haalt. Nogmaals als ik je verkeerd heb begrepen, wees dan even wat duidelijker want je komt niet helemaal duidelijk over. Veel succes verder! begrepen, wees dan even wat duidelijker want je komt niet helemaal duidelijk over. Veel succes verder! Bewerkt: 8 juni 2008 door Jay; Reageren
Tsirapo Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 mjah ik ben bezig op de ps2 versie om 100 % te krijgen maar de euros is al weg omdat ik het in een eerder save game gebruikt heb ik vind het vrij raar dat ie verdwijnt zelfs al hebbik een nieuw savegame gestart...... ze zouden die export niet voor de 100 % moeten late telle Allereerst kom je wat onduidelijk over dus als ik je toch verkeerde informatie geef, corrigeer me dan even. De Euros is inderdaad onderdeel van de import/export van San Andreas. Deze auto is onderdeel van lijst 3 en is op zaterdag te importeren. De vindplaats van de Euros is The Camel's Toe, Las Venturas. Hier staat hij geparkeerd voor het hotel zelf. Als je deze aflevert in uitstekende conditie krijg je er $35.000,- voor en is dat alweer een auto minder. Tevens, als je een nieuw savegame start zul je automatish overnieuw moeten beginnen met alle onderdelen en zo ook de import/export. Hier vind je een kaartje met de vindplaats van de Euros en op deze pagina vind je meer informatie over de import/export. Ik raad je dus aan om even op deze pagina's te gaan kijken en daar de overige informatie die je te kort komt, vandaan haalt. Nogmaals als ik je verkeerd heb begrepen, wees dan even wat duidelijker want je komt niet helemaal duidelijk over. Veel succes verder! begrepen, wees dan even wat duidelijker want je komt niet helemaal duidelijk over. Veel succes verder! ik zal mezelf verduidelijkeren. ik heb op een savegame de euros al binnengebracht voor export de moment dat ik een ander savegame aanmaak staat hij er niet meer om opnieuw geexporteerd te worden. das mijn probleem Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Euhh je maakt het niet duidelijker, sterker nog .. het wordt alleen maar onduidelijker. Gaat het bij jou om savegames van twee verschillende spellen of savegames van één spel? Deze voertuigen hebben elk, op een enkeling na, een vaste 'spawn-plaats' in San Andreas die gerelateerd is aan deze missie. Maar let op: enkel wanneer dat voertuig op de lijst staat waarmee je bezig bent. Is het voertuig afgeleverd, zal het op die plaats verdwijnen.Dus je kan een voertuig maar één keer exporteren per spel.Elk voertuig die je aflevert voor de export zal daarna ook beschikbaar komen voor de import, ...Als je een nieuw spel start moet je dus opnieuw alle missies doen en dan zal de Euros weer verschijnen als je met lijst 3 bezig bent, niet eerder en niet later. Succes Bewerkt: 8 juni 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Tsirapo Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 ah dus jij wilt zeggen dat dit te vergelijken is met die export service in Gta IV dat de auto's pas verschijnen als jij ze nodig hebt voor die export? dat verduidelijkt het helemaal. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ja dat klopt, maar ik vergelijk helemaal niets met GTA IV . Ik kan het niet vergelijken, want ik heb geen GTA IV. Ik vergelijk GTA SA met niets anders dan ... euhhh ... GTA SA. Maar dat klopt en dit staat duidelijk vermeld bij de Import/Export missie van GTA SA op WikiGTA: >klik<. Reageren
Basssss Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 (bewerkt) Ey, heb het nog niet zien staan zie nu dat het alwel gezegt is ( ), maar je kunt warneer je de Euros al hebt geëxporteert hem gewoon weer kopen bij de Import voor $28.000,-. (alleen op zaterdag!) Bewerkt: 9 juni 2008 door Basssss Reageren
Tsirapo Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) mjah maar het gaat mij gwn alleen om het idee dat de auto in kwestie pas spawned op het moment dat ie op de lijst staat ik heb nog een cheetah nodig en dan hebbik lijst 3 te doen :EDIT: kheb de lijst al af en de Euros spawnde zoals ie moest spawnen net als ik lijst drie moest doen dank u iedereen Bewerkt: 12 juni 2008 door the sith Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.