Kidco5 Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ik heb een probleen met de vriendinnen op SA: Ik deed een date met Denise, ik ga eten enz... Dan kom ik weer bij haar huis en dan vraagt ze... je weet het wel... En als ik dan op Y druk, dan wordt het scherm zwart en gebeurt er niets meer. Ik heb één grote mod: de noob mode (en voor de rest nog een texture en een taalmod maar ik denk niet dat die daar invloed op hebben). Zou het daaraan kunnen liggen en is er dan ook een oplossing voor? Alvast bedankt Kidco Reageren
kamranoi Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 kweenie echt maar volgens mij ligt het niet aan die mods maar misschien aan je cd kijk even of er geen krassen op zitten.want volgens mij ligt het aan je cd en niet aan die mods. greetz kamranoi Reageren
killerfragger Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 (bewerkt) hotcoffe mod geinstalleerd heb dat ook eens gedaan toen kreeg ik dat probleem ook probeer het eens zonder noob mode ? Bewerkt: 19 november 2007 door killerfragger Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Noobmode staat erom bekent dat het problemen kan opleveren in bepaalde missies, om dit probleem op te lossen en toekomstige problemen te voorkomen raad ik je aan om noobmode te verwijderen. Succes Reageren
NTAuthority Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Indien je versie 1.01 hebt is dit normaal, daarin wordt het scherm op zwart gezet voor een bepaalde tijd om er voor te zorgen dat eventuele Hot Coffee-scenes niet weergegeven worden. Na een tijdje wachten hoort het weer te werken. Indien je dit niet wilt, gebruik een downgrader die ook 1.01 naar 1.0 kan downgraden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.