T-Designz Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Hey Ik wil weten wat wankenstein is .. Ik weet wel wat DM is enzo maar wat is er speciaal aan wankenstein en hoe maak je dat =P Want ik ga nu heel veel maps maken voor mn server. Reageren
T@rget Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Wankenstein is gewoon een DM map. Alleen heel veel mensen hebben hem als voorbeeld gebruikt. Of er iets aan veranderd/toegevoegd Reageren
T-Designz Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2007 (bewerkt) Wankenstein is gewoon een DM map. Alleen heel veel mensen hebben hem als voorbeeld gebruikt. Of er iets aan veranderd/toegevoegd Ty Waar kan ik dat downloaden ? Bewerkt: 13 november 2007 door T-Designz Reageren
Argon Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Wankenstein is de maker van de map Wankenstein DD. Je kan bijna alle maps die publiekelijk vrij zijn gegeven downloden via het map center van MTA dat vind je hier (klik hier). De map Wankenstein DD download je hier (klik hier). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.