Jump to content

Modernere auto's in GTA 4?


Black Admiral

Recommended Posts

Ik heb op WikiGTA.nl gelezen dat 'Grand Theft Auto IV' zich waarschijnlijk in het jaar 2006 / 2007 afspeeld. Dan zullen de auto's toch ook veel moderner zijn dan als in San Andreas en Vice City? Ik hoop het wel!

Als GTA 4 op PC uitkomt, koop ik 'm gelijk! Maakt niet uit hoe duur die is!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou best wel eens kunnen, dat ze moderner zijn. Maar ik heb eens ergens gelezen(kan zelfs zijn op dit forum)dat er geen bestaande automerken zullen worden gebruikt, want dat de directeurs van de automerken niet graag hebben dat hun auto in de prak wordt gereden ^_^ . Dat vind ik toch wel jammer...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou best wel eens kunnen, dat ze moderner zijn. Maar ik heb eens ergens gelezen(kan zelfs zijn op dit forum)dat er geen bestaande automerken zullen worden gebruikt, want dat de directeurs van de automerken niet graag hebben dat hun auto in de prak wordt gereden ^_^ . Dat vind ik toch wel jammer...

zal waarschijnlijk dan gewoon een andere naam gebruikt worden, maar de auto bijna hetzelfde

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat je in trailer 1 een Chrystler(Weet niet hoe het heet in Gta IV)zag rijden en je zag reclameborden met een turismo of zo er op en een andere sportwagen. Dus ik denk dat het wel goed zal zitten. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt toch duidelijk in de 2 trailers kunnen zien dat de auto's moderner zijn als in GTA san andreas, dit topic lijkt me dus overbodig.

Greetz,

Black Force

Ja, en nog is het feit dat het in 2007 afspeelt wat al aangeeft dat ook de nieuwste auto's (afgeleide versies daarvan) er in zullen zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had al ergens gelezen dat er airbags in de auto's zullen ze zitten, dus modern zijn ze wel..
Dat zou wel cool zijn, maar ik vraag me af of dit officieel bevestigd is.

Wat ook lachen kan worden: een piepje als je met je achterbumper ergens bijna tegenaan rijdt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...