Jump to content

Waarom eruit halen?


Proximitus

Recommended Posts

Ik vraag me af waarom Rockstar besluit om sommige dingen uit het spel te halen, of helemaal te veranderen (als je bijvoorbeeld kijkt naar wat men in de béta versie allemaal van plan is.

Enkele bekende dingen zijn Darkel en vermoedelijke terroristen-missies, de bekende Fort Baxter Air Base en natuurlijk de Hot Coffee en Alcatraz(?).

Nu is bij sommige dingen duidelijk waarom ze geschrapt zijn, zoals bijvoorbeeld het invliegen op Donald Love's kantoor, dat dan teveel zou lijken op de aanslagen van 11 september of het schrappen van Pastor Richards omdat zijn voice actor overleedt, maar bij andere dingen is dat weer geheel onduidelijk

Hier nog een filmpje over de béta-versie van San Andreas en Vice City

Ik denk dat dit wel een leuk discussietopic kan worden (lees discussietopic, geen spamtopic) waar je jou mening achterlaat wat Rockstars motieven zijn om dingen te schrappen

Ik weet wel zeker dat dit niet goed thuishoort hier, maar omdat het meer over Rockstar gaat dan over GTA heb ik geen idee waar ik het wel neer kan zetten, maar een Mod weet dat waarschijnlijk wel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ik dat filmpje heb gezien, denk ik echt dat San Andreas zoveel beter had kunnen worden. Maar ze zullen wel goeie redenen hebben gehad om al die dingen eruit te laten. Vooral het rijden in trams leek me wel cool en natuurlijk Alcatraz.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het jammer dat er geen alcatraz inzit. Misschien zijn er dan wel een paar missies die je daar moet doen of je moet uitbreken. Het is ook jammer dat Fort Baxter Airbase niet zo is met een startbaan. Dan zou Vic Vance uit de Air Force komen en niet uit de Army

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit wel een leuk discussietopic kan worden (lees discussietopic, geen spamtopic) waar je jou mening achterlaat wat Rockstars motieven zijn om dingen te schrappen

Ik denk zelf dat Rockstar het eruit heeft gehaald omdat het grafisch niet haalbaar was of dat er een fout in zat wat niet hersteld kon worden. Over de Hot Coffee mod: Ik denk dat ze die misschien eruit hebben gehaald omdat ze weten dat minderjarige ( zoals ik :puh: ) het spel kopen en misschien wel nog nooit van sex hebben gehoord. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

De Ghost Tower in VCS?

Dat moet ik dan maar eens even gaan checken..

Zelf vind ik het erg jammer dat sommige gebouwen,voertuigen of wapens eruit zijn gehaald.

Maarja..als Rockstar dat nodig vind moeten ze het maar doen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst en vooral, bij geschrapte features is het belangrijk niet te enthousiast te worden en te snel conclusies te trekken. Bovenstaande filmpjes laten inderdaad een paar outtakes zien, maar er zit ook het een en ander aan flauwekul tussen. Ter illustratie: dat de kaart van GTA vice City gewijzigd is klopt, maar dat hele moeras-verhaal is onzin (de getoonde kaart is gewoon een mix van Vice City-gebieden). Ook zijn een aantal geruchten het gevolg van verzinsels op fora en in previews. Het hele terroristische-aanslag-verhaal van GTA III is bijvoorbeeld twijfelachtig. Kortom, tuurlijk zijn er dingen verwijderd, maar geloof niet alles wat je hoort.

Ontopic: De reden dat sommige features verwijderd worden lijkt mij niet zo raadselachtig. Tijdens de productie van een spel komen er talloze ideeën voorbij. Sommige ideeën zijn een succes, anderen nu eenmaal niet. Iedere artiest zal het met me eens zijn als ik zeg dat het bij ieder project voorkomt dat er ideeën geschrapt worden, simpelweg omdat het niet zo blijkt te werken als men voor ogen had.

Hoe we tegen outtakes kijken is eigenlijk ook niet echt fair: wij zijn iets dat op Alcatraz lijkt, denken "Hee, cool, waarom hebben ze dat verwijderd?", terwijl Rockstar weet dat het beter was om het niet in het spel op te nemen. Wij zien alleen de positieve kanten van een idee, terwijl ze er juist niet inzitten vanwege de negatieve kanten ervan.

Link to comment
Delen op andere websites

dat de air base uit vice city was gehaalt had misschien als reden dat het level gewoon te klein was voor bijvoorbeeld straaljagers. want zoals ook te zien is dat er wel (san andreas benaming) chamals in staan maar niet bestuurbaar zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

De Ghost Tower in VCS?

Dat moet ik dan maar eens even gaan checken..

Zelf vind ik het erg jammer dat sommige gebouwen,voertuigen of wapens eruit zijn gehaald.

Maarja..als Rockstar dat nodig vind moeten ze het maar doen. ;)

Er zit geen ghost tower in VCS. Bij R* zijn ze wel slim genoeg om dat eruit te halen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit wel een leuk discussietopic kan worden (lees discussietopic, geen spamtopic) waar je jou mening achterlaat wat Rockstars motieven zijn om dingen te schrappen

Ik denk zelf dat Rockstar het eruit heeft gehaald omdat het grafisch niet haalbaar was of dat er een fout in zat wat niet hersteld kon worden. Over de Hot Coffee mod: Ik denk dat ze die misschien eruit hebben gehaald omdat ze weten dat minderjarige ( zoals ik :puh: ) het spel kopen en misschien wel nog nooit van sex hebben gehoord. :Y

het is zeer gay dat ze denken dat 12 of 13 jarigen nog nooit van sex gehoord hebben en dat ze het daarom er uit hebben gehaald

Link to comment
Delen op andere websites

De Ghost Tower in VCS?

Dat moet ik dan maar eens even gaan checken..

Zelf vind ik het erg jammer dat sommige gebouwen,voertuigen of wapens eruit zijn gehaald.

Maarja..als Rockstar dat nodig vind moeten ze het maar doen. ;)

Er zit geen ghost tower in VCS. Bij R* zijn ze wel slim genoeg om dat eruit te halen

Ow, neehoor ;)

En ik heb hem zelf ook al gezien in VCS..

Link to comment
Delen op andere websites

JUllie zien het allemaal als 'schrappen'. Maar je moet het eerder zien als 'er niet inzetten'. Het is niet een kwestie van op de delete knop duwen. Ze moeten alles herschrijven, dus misschien vinden ze het teveel moeite of zo. Waarom kun je in sommige schietspellen niet vliegtuig sturen?? Omdfat die ontwikkelaar da te duur vond om te maken of zow xd....

Link to comment
Delen op andere websites

JUllie zien het allemaal als 'schrappen'. Maar je moet het eerder zien als 'er niet inzetten'. Het is niet een kwestie van op de delete knop duwen. Ze moeten alles herschrijven, dus misschien vinden ze het teveel moeite of zo. Waarom kun je in sommige schietspellen niet vliegtuig sturen?? Omdfat die ontwikkelaar da te duur vond om te maken of zow xd....

ja maar het staat er al in, dat is ons probleem, dus waarom halen ze het eruit>?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...