Jump to content

Vertical Bird eventueel Zero missies

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Vertical Bird - Mission Passed!

Beloning: $50.000

Alle Zero missies - Mission Passed!

Beloning: $15.000

- Asset van $5000

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

hoe kan ik missies doen voor een ander?

Als ik probeer het bestand in GTA User Files te zetten, kan ik hem of niet verplaatsen, of ik moet myn eigen save-game deleten?

Je moet het slot veranderen. Stel je voor dat je een savegame download met de naam "GTASAsf1" en je hebt eigen savegame ook op dat slot staan, verander dan gewoon de '1' naar '2'. Zo staat de andere savegame op slot 2 en kun je beide apart houden. :)

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:
Doe ik voor je.. :Y
Tijd teveel ofzo :puh: ?

Als ik probeer het bestand in GTA User Files te zetten, kan ik hem of niet verplaatsen, of ik moet myn eigen save-game deleten? help

Geplaatst:

- Asset van $5000

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Als ik probeer het bestand in GTA User Files te zetten, kan ik hem of niet verplaatsen, of ik moet myn eigen save-game deleten?

Je moet het slot veranderen. Stel je voor dat je een savegame download met de naam "GTASAsf1" en je hebt eigen savegame ook op dat slot staan, verander dan gewoon de '1' naar '2'. Zo staat de andere savegame op slot 2 en kun je beide apart houden. :)

Haha, nog bedankt he, en hoe simple kan het zijn lol!

Geplaatst:

- Asset van $5000

Haha, nog bedankt he, en hoe simple kan het zijn lol!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...