MasterOfHardcore Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Missie(s):Vertical Bird Cheaten: (Mag) Versie:Versie 2.0 Overig:Suc6 en bedankt GTASAsf1.b
-Matthijs- Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 (bewerkt) Vertical Bird - Mission Passed! Beloning: $50.000 Alle Zero missies - Mission Passed! Beloning: $15.000 - Asset van $5000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! hoe kan ik missies doen voor een ander? Als ik probeer het bestand in GTA User Files te zetten, kan ik hem of niet verplaatsen, of ik moet myn eigen save-game deleten? Je moet het slot veranderen. Stel je voor dat je een savegame download met de naam "GTASAsf1" en je hebt eigen savegame ook op dat slot staan, verander dan gewoon de '1' naar '2'. Zo staat de andere savegame op slot 2 en kun je beide apart houden. Bewerkt: 13 november 2007 door -Matthijs-
MasterOfHardcore Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Doe ik voor je.. Tijd teveel ofzo ?hoe kan ik missies doen voor een ander? Als ik probeer het bestand in GTA User Files te zetten, kan ik hem of niet verplaatsen, of ik moet myn eigen save-game deleten? help
MasterOfHardcore Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Vertical Bird - Mission Passed!Beloning: $50.000 Alle Zero missies - Mission Passed! Beloning: $15.000 - Asset van $5000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! hoe kan ik missies doen voor een ander? Als ik probeer het bestand in GTA User Files te zetten, kan ik hem of niet verplaatsen, of ik moet myn eigen save-game deleten? Je moet het slot veranderen. Stel je voor dat je een savegame download met de naam "GTASAsf1" en je hebt eigen savegame ook op dat slot staan, verander dan gewoon de '1' naar '2'. Zo staat de andere savegame op slot 2 en kun je beide apart houden. Haha, nog bedankt he, en hoe simple kan het zijn lol!
MasterOfHardcore Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Vertical Bird - Mission Passed!Beloning: $50.000 Alle Zero missies - Mission Passed! Beloning: $15.000 - Asset van $5000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! hoe kan ik missies doen voor een ander? Als ik probeer het bestand in GTA User Files te zetten, kan ik hem of niet verplaatsen, of ik moet myn eigen save-game deleten? Je moet het slot veranderen. Stel je voor dat je een savegame download met de naam "GTASAsf1" en je hebt eigen savegame ook op dat slot staan, verander dan gewoon de '1' naar '2'. Zo staat de andere savegame op slot 2 en kun je beide apart houden. Haha, nog bedankt he, en hoe simple kan het zijn lol!
Recommended Posts