joman Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 (bewerkt) Hallo beste mensen! Het is me al gelukt om een server met de nodige scripts te maken. Ik wil nu hebben dat als je in een auto gaat, er onderaan het beeldscherm een DIGITALE km teller komt te staan Het komt er ongeveer zo uit te zien: SNELHEID AUTO / MAX SNELHEID LEVENSBALKJE VAN AUTO Kan iemand dit alstublieft zoeken of weet iemand dit script of kan hij het proberen te scripten???? Ik ben nieuw en wil mijn server er natuurlijk toppie uit laten zien!!! (aub compile het script nog niet maar geef alleen het script voor de km teller het moet nog verwerkt worden tussen andere scripts!) Alvast bedankt!!! Joman Bewerkt: 13 november 2007 door joman Reageren
Sandra Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 (bewerkt) 1a. Je mag geen reclame maken voor je server, dus haal direct je ip-adres weg. 1b. Nu ik naar je ip adres kijk, zie ik dat dat je interne ipadres is, daar kan jij alleen op joinen. Anderen moeten via je externe ip joinen. 2. Door lag in een server kan je niet goed de maximum snelheid van een voertuig vinden omdat hij uitschieters zal hebben. 3. Voor snelheidsmeters zal je op het sa:mp forum moeten zoeken naar 'speedometers' Grtz Sandra Bewerkt: 13 november 2007 door Sandra18[NL] Reageren
joman Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2007 (bewerkt) 1a. Je mag geen reclame maken voor je server, dus haal direct je ip-adres weg. 1b. Nu ik naar je ip adres kijk, zie ik dat dat je interne ipadres is, daar kan jij alleen op joinen. Anderen moeten via je externe ip joinen. 2. Door lag in een server kan je niet goed de maximum snelheid van een voertuig vinden omdat hij uitschieters zal hebben. 3. Voor snelheidsmeters zal je op het sa:mp forum moeten zoeken naar 'speedometers' Grtz Sandra Okeej de post is bewerkt (ik moet toch echt die regels uit mn hoofd gaan leren want was het alweer vergeten) en bedankt voor je reactie en oplossing. Toch zijn er meerdere servers die een redelijke km teller hebben op hun server en ten laatste: Als ik mijn externe ip pak, dan pakt hij die niet.. (hoe kan dit dan?) Groeten Joman PS je tutorials zijn toppie!!! Bewerkt: 13 november 2007 door joman Reageren
Sandra Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Okeej de post is bewerkt (ik moet toch echt die regels uit mn hoofd gaan leren want was het alweer vergeten) Bij deze Toch zijn er meerdere servers die een redelijke km teller hebben op hun server Ja, hoe sneller de host is, hoe minder lag, hoe preciezer de speedometer is. en ten laatste:Als ik mijn externe ip pak, dan pakt hij die niet.. (hoe kan dit dan?) Om te zorgen dat anderen in je server kunnen spelen, moet je in je router een poort (standaard 7777) openzetten. Dat moet je in de instellingen van je router doen. Maar daar heb ik geen verstand van, dus daar moet iemand anders je dan mee helpen. PS je tutorials zijn toppie!!! Thnx, ik doe mn best voor jullie Veel succes ermee Groetjes Sandra Reageren
joman Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2007 OK dankjewel!! Ik zal gaan kijken hoe ik nou toch eens die poort open kan zetten. Maar ik denk dat ik hem eerst private houdt en dan alles goed maak en dan hem "for real" open zet. Ik heb een goede Mph teller gevonden. Die is ook goed. Nu alleen nog het levensbalkje. Thanks voor alle hulp!!! Joman @ Ultimate-Tester Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.