Proximitus Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Ik heb deze middag even een nieuwe sig in elkaar geflanst, met als thema: Sinterklaas natuurlijk zeg maar wat men er van vind Reageren
Gijsso Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Ziet er wel leuk uit. Alleen vind ik die mijter niet zo mooi omdat er wat stukken wit in zitten. Dat is niet egt mijn smaak (alleen maar een mening) 8/10 Goed gedaan alleen een beetje simpel Reageren
JeFoRcE Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Hey, Gaat het om je naam "Proximitus" of gaat het om Sinterklaas? Je had je naam zelf niet zo groot moeten doen. Verder zou ik de pepernoten er wat beter, en iets duidelijker er uit laten komen in plaats van je naam. Het is leuk bedoeld maar het kan beter Succes Jeforce Reageren
AreZzo Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Haha leuk gevonden die letters zo in chocolade Ik krijg meteen al zin in zo'n letters! Hmm als signature zeker leuk in deze periode Er staat juist genoeg op niet te druk, dus dat is goed Meer heb ik niet meteen te zeggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.