philip14 Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Weet iemand wat de vehicle of death cheat inhoud? Reageren
game~skater Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Weet iemand wat de vehicle of death cheat inhoud? dat betekent dat je als je die cheat gebruikt en je gaat in een auto zitten en je rijdt tegen een ander voertuig aan dat ontploft hij... volgens mij werkte hij niet op motoren Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 (bewerkt) Volgens mij was dat de cheat dat als je met je auto een andere auto raakte, die ging exploderen. Dat is wel relaxt Bewerkt: 13 november 2007 door Steel Dogg Reageren
philip14 Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2007 dank jullie wel Reageren
moechy Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 werkt op alle voertuigen en je voertuig gaat niet stuk ook een vliegtuig niet Reageren
Gijsso Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 werkt op alle voertuigen en je voertuig gaat niet stukook een vliegtuig niet Volgens mij klopt dat niet. Bij SA (ps2) doe ik die cheat vaak maar elke keer als ik dan tegen een andere auto knal dat staan mijn auto ook in vuur en vlam. Reageren
moechy Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 dat is als je de cheat invoert terwijl je in de auto zit dan is hij niet bulletproof of fireproof fzo invoeren als je niet in een voertuig zit dan werkt hij wel geloof me ik heb het op de ps2 EN pc geprobeerd en rarara het werkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.