Lardosio Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 hallo mensen, ik heb nu een pc met vista, en ik wou net gta sanandreas installeren maar dan krijg ik deze fout : Feature: Grand Theft Auto: San Andreas Game Data Component: audio File: E:\data2.cab Error: Gegevensfout(cyclische redundantiecontrole) En ja ik heb de echte san andreas Weet iemand wat dit betekent? Als het ergens anders staat zet dan link naar die topic, de zoek machine kon het in ieder geval niet vinden. alvast bedankt! ~lars Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Weet iemand wat dit betekent? Dat is geen Vista fout, maar de fout is afkomstig van een vieze DVD. Het enige wat je nu nog kunt proberen, is je DVD even schoonmaken. Hijg bijvoorbeeld even op je DVD en wrijf hem daarna schoon. Het is ook mogelijk je DVD schoon te maken met een drupje water, maak hem daarna al deppend weer droog met een zacht en schoon doekje. Mocht dit geen effect hebben, dan zit er vrees ik niet veel anders op dan een nieuwe versie halen... P.S.: Een aantal gevonden zoekresultaten. Reageren
Lardosio Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Ik heb hem geinstalleerd gekregen, krijg ik gta san andreas, (je weet wel dat ding waar je play op kan drukken) vervolgens druk ik op play, je hoort dat de pc ermee aan de slag gaat maar krijg dan vervolgens niks in beeld weet iemand hoe dit kan ? hij zegt dit ook (als ik dubbel klik op ecoon): Please remove disc from current CD/DVD drive and insert the orginal disc in another drive?:. Maar dit kan niet, ik heb het orginele spel en ik heb maar 1 cd/dvd drive. alvast bedankt. ~lars Reageren
martijnenvalentijnSA Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 plaats je pc specificaties eens .. geheugen , videokaart enz.. en maak de DVD zo goed mogelijk schoon! want het kan zijn dat er een krasje op zit.. verder , installeer het eens in een andere map. Reageren
degaai Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 ik heb het zelfde probleem dvd is schoon . en doet het op andre pc goed daar staat xp op en op deze vista Reageren
DJRobin Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 (bewerkt) Ik heb hem geinstalleerd gekregen, krijg ik gta san andreas, (je weet wel dat ding waar je play op kan drukken)vervolgens druk ik op play, je hoort dat de pc ermee aan de slag gaat maar krijg dan vervolgens niks in beeld weet iemand hoe dit kan ? hij zegt dit ook (als ik dubbel klik op ecoon): Please remove disc from current CD/DVD drive and insert the orginal disc in another drive?:. Maar dit kan niet, ik heb het orginele spel en ik heb maar 1 cd/dvd drive. alvast bedankt. ~lars Dan heb je waarschijnlijk een toch een illegale.. Bewerkt: 23 november 2007 door __Robin Reageren
Lardosio Geplaatst: 30 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2007 (bewerkt) Als ik zeg dat ik een legale heb dan is het geen illegale? Ik heb gewoon de orginele cd-rom zitte idd wat krassen op, heb hem schoon gemaakt wat kan ik er verder aan doen? Ik heb een andere geleent van een vriend, die het wel op zijn vista doet. Die had precies het zelfde, je hoort dat ie er mee bezig is, dan start ie SA niet op. Wie weet wat dit kan zijn?graag opmerkingen als 'dan heb je een illegale' lekker bij je houden Bewerkt: 30 november 2007 door Lardosio Reageren
Lardosio Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2007 en overigens, de cd-rom/dvd deed het wel gewoon op XP, precies dezelfde cd-rom/dvd... Reageren
bambamstudio Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 (bewerkt) Ik heb hetzelfde probleem. En ja, heb een orginele, en de dvd is brandschoon systeem: Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6000) (6000.vista_gdr.070828-1515) Language: Dutch (Regional Setting: Dutch) System Manufacturer: TOSHIBA System Model: Satellite A200 BIOS: Ver 1.00PARTTBL0 Processor: Genuine Intel® CPU T2130 @ 1.86GHz (2 CPUs), ~1.9GHz Memory: 2038MB RAM Page File: 1290MB used, 3004MB available Windows Dir: C:\Windows DirectX Version: DirectX 10 oplossing iemand? Bewerkt: 2 december 2007 door bambamstudio Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ik weet niet of je het geprobeerd hebt maar probeer eens San Andreas uit met de compatibliteitmodus. Dus klik eens met je linkermuisknop en klik dan op eigenschappen en ga dan naar compatibliteit en naar compatibliteitmodus. Klik op een vinkje Dit programma in deze compatibliteitmodus en probeer San Andreas eens uit te voeren in compatibliteitmodus Windows XP (Service Pack 2). Reageren
bambamstudio Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ik weet niet of je het geprobeerd hebt maar probeer eens San Andreas uit met de compatibliteitmodus. Dus klik eens met je linkermuisknop en klik dan op eigenschappen en ga dan naar compatibliteit en naar compatibliteitmodus. Klik op een vinkje Dit programma in deze compatibliteitmodus en probeer San Andreas eens uit te voeren in compatibliteitmodus Windows XP (Service Pack 2). yup, al geprobeerd, help niet, thanx voor je snelle reactie ! Ik krijg net dit mailtje terg van support: Hello, Intel graphics cards do not have Transform and Lighting (T&L) which is a requirement as stated on the back of the box. Without this function the game will not function correctly, if at all. Reageren
Think Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ligt waarschijnlijk aan Vista! Reageren
bambamstudio Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ligt waarschijnlijk aan Vista! volgens support niet :S Reageren
Boris H. Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Vista meteen de schuld geven is onzin. Ik heb zelf een laptop met Vista Business en daar draait GTA SA Perfect op. Zelfs SA-MP doet het goed(met soms enige crashes). Wat je kan proberen is een DVD van een vriend lenen(als je een vriend hebt met GTA SA) en het met die DVD proberen. Werkt het dan wel weet je dat het aan je DVD ligt. Werkt het dan nog niet weet ik het ook niet meer. Overigens is er ook een andere manier om SA werkend te krijgen maar daaroov moet je me via PB vragen. Veel succes! Boris H. Reageren
gta nooby Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 ik heb vista en bij mij gaat het wel wel spijtig dat mijn samp niet gaat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.