~Lance Vance Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Elke keer als ik SA-MP afsluit krijg ik een Access Violation at adresss 000000. Read of adress 000000. Dus niet als ik hem opstart, en die fix werkt niet. Ik heb Vista, heb Compatibiliteits modus al veranderd etc. Ik kan nog wel spelen maar het is wel irritant als ik hem steeds afsluit dat ik steeds 1000 van die schermpjes krijg. Reageren
Sandra Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Er is helaas niks te doen aan dat probleem. Je zou nog kunnen proberen om sa-mp of gta_sa als administrator uit te voeren of de Compatibiliteit op windows 98 zetten. Als dat niet werkt, moet je gewoon, zodra je sa-mp afsluit, enter ingedrukt houden. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Omg dat op Windows 98 zetten werkte. Thanks! Reageren
tjoef Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Bedankt om dat te zeggen want ik had dat probleem ook Maar is er een nadeel aan verbonden als je dat op Windows 98 zet?? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Nee tot nu toe nog niks van gemerkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.